Vannochtend wat helderrood bloed.Testje gedaan.Vaag nog wat op.Dus weer niet.Nou ja...eigen schuld met dat vroege testen,maar wel weer mooi k*t.Best wel verdrietig van.
Gets Suus...balen... Ik heb het ook heel vaak. Omdat ik de pil niet verdraag, geen spiraal mag, condooms echt te klein zijn (Ja, ook de XL) En we dus niet altijd voorzichtig genoeg zijn. Ik heb dan eigenlijk steeds lichte streepjes op de test, de ene keer wat donkerder dan de andere keer. Lopen twee of drie dagen iets op om dan weer af te nemen tot wit. In jouw geval wel rot..tuurlijk kan je beter niet vroeg testen maar ja.... Aan de andere kant, jij voelt het meestal toch wel aan je lichaam. Ik wil zelf toch liever alles weten, ook dit soort dingen. Vind ik prettiger, altijd al gevonden. Sterkte meis..XXX
@lizzy...bedankt @lotuss....ja ik weet dat dat dat vroege testen niet zo slim is,maar voelde al dat er wat aan het gebeuren was inderdaad.Ben nu ook niet meer zo verdrietig hoor...het is gewoon even naar.En gewoon helemaal naar dat we na bijna 5 jaar nog steeds met lege handen staan.Maar besef me wel heel goed dat dit gewoon een mislukte innesteling was en niets ernstigs.Alleen dringt de tijd ondertussen heel erg.Bedankt voor je lieve reactie !