Wie telt mee af tot volgende week??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlinder82, 19 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder82

vlinder82 Actief lid

7 jun 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn bezig voor ons 3de kindje! SUPERGELUKKIG ben ik al met het idee, want mijn man hield altijd vol: 2 IS GENOEG!
    Tot hij in het voorjaar opeens zelf de gevoelens voor een derde begon te krijgen!!!!

Eind mei ging mijn spiraal eruit, en we zijn nu in de tweede ronde voor ons laatste wondertje! We hebben al 2 dochters van 4 en 6, echte schatjes!
    Mijn vruchtbare dagen zijn voorbij, nu is het aftellen tot volgende week. Ik denk volgende week dinsdag mijn NOD te hebben (28/8). Maar ik denk stiekem zaterdag al eens te testen! (Ben nogal een ongeduldig type, zeker als je op zoiets als een positieve test, moet wachten!) Van mijn beide dochters testte ik ook 4-5 dagen op voorhand positief...

Brrr, spannend allemaal!!!!!

groetjes,
    Vlinder
    :p

2. flotsje

flotsje Niet meer actief

heel spannend!! ook wij gaan voor een derde.. eerste ronde maar ik vind het toch weer zo spannend kan aan niks anders denken!

3. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Mijn NOD is volgende week zaterdag/zondag. Ik ben zo benieuwd. Ik voel af en toe krampjes en pijnscheutjes in mijn buik en vraag me af of dit goed nieuws is...Ik hoop het zo!

Succes voor iedereen die ook nog even moet wachten met testen!

4. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Ik doe met je mee , NOD 27/28 augustus.

*schuifelt heen en weer op wachtbankje*

Succes en op naar roze allemaal!

Knuf Joyce

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik tel ook mee, maar zit al op een andere bank :D wel duim ik voor je!!! ;)

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Mijn NOD is ook 28 augustus!!! Ik tel mee af:)

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

en ik wil ook testen zo'n 2/3 dagen voor nod, en als ik het echt niet kan laten 4 dagen voor nod:p

8. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik denk dat mijn NOD ook rond 28 augustus zal zijn. Ik probeer ook te wachten met testen tot de 28ste (vorige maand had ik een langere cyclus).

9. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    ik tel ook af hihi
    donderdag zou ik me nod moeten krijgen,, ;)

heb alleen nog geen last van mijn borsten normaal altijd wel.. mja elke cyclus is weer anders ben ik wel achter gekomen

10. vlinder82

vlinder82 Actief lid

7 jun 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super dat er nog zijn die in spanning leven :)
    Ik "probeer" er deze keer minder mee bezig te zijn. Vorige maand was ik precies 'bezeten' en dan ook teleurgesteld dat het niets was! Tja, dat zou dan ook wel supersnel geweest zijn!
    Nu heb ik precies zo'n innerlijk gevoel dat ik nu al zwanger ben, en ergens dus een voorgevoel dat het gelukt is deze keer! Ik hoop het hoor ;) Kan dat gevoel moeilijk omschrijven...
    We zullen nog een weekje geduld oefenen!

vlinder

11. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier ook iemand op het wachtbankje. Mijn NOD is rond de 29e. Spannend allemaal! Ik hoop voor ons allemaal op goed nieuws!

Wij gaan voor wonder 2! Ik hoop dat dat ons nog gegunt is.

Succes allemaal met het wachten (hier ook één en al ongeduld)
    Zucht.....!!!

grtjs ShyGirl

12. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Vorige maand was ik er ook teveel mee bezig.. gevolg geen eisprong en lange cyclus. Deze maand ziet de eisprong/temp er goed uit volgens mij(in handtekening) en ben er minder mee bezig.
    Wel had ik ook zo'n gevoel dat t goed zit deze keer.. maar probeer dat te negeren.. lichaam houd me vaker voor de gek :D
    Dus we zien wel.. test pas op of tegen NOD.

Succes op t wachtbankje allemaal! :)

*bijt nagels*

Knuf Joyce

13. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Tja aan de ene kant heb ik zo'n gevoel ook, maar puur vanwege het feit dat ik denk, we zijn nu al in de 5e ronde beland en hoe langer je bezig bent hoe groter de kans wordt dat het een keer raak is.

Maar aan de andere kant ben ik wel wat onzeker geworden nu, ik was van zoonlief in ronde 2 zwanger maar nu dus al in ronde 5...:( toch wat bang dat er opeens iets mis zit..

14. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Hoi meiden
    Ik zit ook vol spanning te wachten tot volgende week. Mijn nod is de 25e. Heb vandaag al een test gedaan stomstom natuurlijk negatief. Het vervelende is ook nog dat ik zin heb om even een lekkere zak chips leeg te eten uit frustratie alleen heb 2mnd geleden de diagnose diabetes gekregen dus dat gaat hem helaas niet meer worden haha. Dan maar me frustratie van me wegtypen... Succes iedereen en ik hoop dat we allemaal.volgende week heel gelukig worden!!!! Zal een hele lange wachtweek worden vermoed ik.

Groetjes gelukje

15. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg

hier nog zoeen iets zegt me dat het wellus raak zou kunnen zijn dus gister getest ook negatief..
    ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben dan ben ik ook niet zo gestrest hihi

16. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hier nog eentje die aan het aftellen is! :D wij zitten nu ook in ronde 5 voor ons tweede wondertje, heb mn nod op 25 aug, ben echt super benieuwd dus hopelijk is de week snel voorbij

voorgaande rondes had ik wel van alles tussen ei en nod, maar deze keer heb ik eigenlijk nergens last van, buiten gevoelige tepels vanaf 4 dpo na dan ;) wat ook nieuw is want hiervoor kwam dat pas 2 dgn of 1 dag voor nod....

mijn duimen draaien voor jullie! :)

17. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ook ik meld me aan voor volgende week. 26augustus is mijn nod. Super spannend. Dit keer voelt zo anders dan de andere rondes. Ik heb al na 4dpo zeurende buikpijn en banden pijn. Kom zo moeilijk in slaap afgelopen paar dagen, pijnlijke borsten, soms meer dan de andere dag, dus ik weet het niet maar wel spannend allemaal. Wil wel tegen dinsdag een kv test tegen aan gooien.

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hey voor mij is het ook ronde 5 voor een tweede:)

Hoe snel was jij zwanger van de eerste?

19. miepjemiep

miepjemiep Actief lid

21 jun 2012
    145
    0
    0
    Ik ook volgende week. Nog een weekje van het warme weer genieten. En kijken of ik me kan bedwingen om niet eerder dan maandag te gaan testen.

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hoi dames,

Hiervoor bestaan de nod topics. Daar kan je jezelf aansluiten, of een nieuw topic maken als het betreffende topic er nog niet is.

Deze sluit ik.

Deel Deze Pagina