ik zoek een nette betaalbare rok of jurk dat ook afslankt, mijn probleemgebied is buik en dikke bovenbenen, voor een verlovingsfeestje van mijn broerrj wie weet waar ik kan vinden?
Ik koop zelf graag bij Voordelige mode, schoenen en woonitems in de online-shop van bonprix. Ik heb daar laatst een zwart mouwloos jurkje gekocht wat erg slank afkleed. Heb net geprobeerd om het op te zoeken, maar de website doet het niet op de IPad momenteel
C&A jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Zigga jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Moet het perse zwart zijn? DEPT jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A feestjurk? Bestel nu bij wehkamp.nl met een riempje erop... C&A feestjurk? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A maxidress? Bestel nu bij wehkamp.nl
Wehkamp heeft de reputatie van het SNELST bezorgen! Dus ik zou hoe dan ook, wat er ook gebeurd, een jurk van Wehkamp nemen!!! Ik heb namelijk over 2 uurtjes een bruiloft en mijn jurk is er niet :x ! De eerste en de laatste keer dat ik NIET bij de Wehkamp bestel. Bon Prix kan 2-3 weken duren, H&M doet moeilijk met retourneren en Ulla Popken rekent 6-12 dagen! MissEtam net zo.
Oei ... beetje te laat besteld?! Neem aan dat je wel op tijd wist dat je een bruiloft hebt! Ondanks dat toch een fijne dag!
Zomerse jurk Laurence - deep petrol - STREET ONE Online-Shop deze net gekocht is ook in zwart en rgijs, kleedt mooi af en zit niet strak bij buik.
Nee niet te laat besteld; ruim 7 werkdagen van tevoren ofzo. Maar goed, ik ben net thuis van de bruiloft en ik heb hem bij de buren aangetroffen; toevallig vanmiddag bezorgd. Tjaaaa Voortaan dus weer lekker bij de Wehkamp bestellen! Dat geeft altijd het beste resultaat.