mijn zoonje slaap zo slecht door, hij is soms 4x wakker op zo'n nacht. En dan is het gillen en brullen, soms negeer is het en valt hij na een tijdje in slaap maar soms houd hij het zo lang vol dat ik medelijden met de buren krijg en hem er maar uit haal. Het inslapen gaat echt goed, hij zwaait me altijd uit Maar het doorslapen is echt drama, en dan wordt hij ook meestal rond half 7 wakker en wil hij echt niet meer slapen. tegen half 1 s'middags gaat hij weer doodop naar bed maar langer dan een uur slapen, nee hoor. Echt precies een uur en niet langer. Als hij dan wakker wordt is hij de rest van de dag niet te genieten, zeuren/huilen/hangerig. Volgens mij heeft hij dan gewoon niet genoeg geslapen.Ik heb volgende week een afspraak met de pedagoge op het consultatie bureau hierover. maar Ik kreeg net een mailtje over Soria slaapsap, en vroeg me af of iemand dit al eens eerder heeft geprobeert. Ik heb al eens kindival van VSM gehad maar dat werkte hier niet. Ik ben eigenlijk een beetje wanhopig aan het worden ,ik heb al zo lang geen normale nachtrust gehad. Help! http://www.bewusteouders.nl/index.html?thispage=http://www.bewusteouders.nl/webshop.php?id=78&categorie_id=&prodgroep_id=43&uitvoering_id=120
Hoi, Ik persoonlijk heb dit nog nooit meegemaakt omdat mijn manneke nog iets jonger is maar het wel een overbuurvrouw die dit heeft gehad met haar dochtertje. De kleine meid gilde de hele buurt bij elkaar en slapen wilde ze absoluut niet, zooo zielig ( voor beide). Ik weet dat ze een tip heeft gehad over dormeosan ( weet niet of ik het goed schrijf hoor) en dit heeft voor haar naar wat ik begrepen heb ontzettend goed geholpen, de kleine meid sliep weer rustig. Er staat op de verpakking niet echt dat het voor kinderen is maar ze heeft naar de maker gebeld en gevraagd hoeveel druppels de kleine mocht hebben en dat waren er geloof ik 10. Het is een natuurproduct dus ik denk ook niet dat het kwaad kan. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Groetjes Kim
Hmm, geen ervaring mee, maar er staat een onderzoekje bij hè (Bewuste Ouders - Alles voor ouders en kinderen)... 52% vd kids slaapt beter in en 42% slaapt beter door, nou daar wil ik het wel voor proberen hoor Het is wel een duur spulletje, maar lijkt mij het proberen wel waard. Hier issie trouwens iets goedkoper (18,90 incl. verzendkosten): NatuurlijkVoordeel.nl - SoriaNatural Slaapsiroop kinderen slaap, kindje, slaap
ik heb er zelf geen ervaring mee, maar in mijn omgeving zijn er wel die dit geprobeerd hebben. door de bestanddelen kunnen kindjes last krijgen van krampen en het laxeert behoorlijk8). Het werkt dus nogal op de spijsvertering. Bij hun hielp het dus niet, omdat de kindjes wakker werden van buikpijn.
Hier ook een meisje die zo erg slaapt,wat ik nu doe is ze gat 19 uur naar bed,soms wordt ze wakker tussen 22.00 en 23 .oo en geef haar dan een fles melk met pap echt supper slecht,maar ze red he gewoon niet zonder fles als ze dan weer om half 7 wakker wordt heeft ze al super honger.daarnaast wordt ze nog s'nachts minimaal 1 keer wakker en sinds deze week gaat ze ook huilen als ze naar bed moet
Ik heb dus ook geen ervaring met deze slaapsiroop, maar ik kwam ook nog een andere slaapsiroop van het merk Sleepzz tegen, de junior Rust en Slaapsiroop. Mijn kleine meid is dus ook zo'n slechte slaapster en ze is nu bijna 1 jaar oud. De slaapsiroop van Sleepzz kun je gebruiken voor kindjes vanaf een jaar oud, dus ik ga die siroop maar eens bestellen om het uit te proberen. Zijn er dus ook anderen die wel met deze slaapsiroop ervaring hebben?
Ik gebruik wel eens kindival als mijn zoontje onrustig is, dit werkt hier wel erg goed. Heb geen ervaring met deze siroop maar je kan het eens proberen...
Ja, ik ga het inderdaad maar eens uitproberen Annetske. Kindival heb ik ook al geregeld geprobeerd, maar dat heeft hier tot nog toe nog niet geholpen om Noelle beter te laten slapen.
ik heb het gewoon gedaan met een flesje melk als ze die op had, sliep ze weer lekker door, maar inmiddels is ze bijna 23 maanden en heb ik gezegd , ik ben dr klaar mee ben bijna een jaar lang iedere nacht eruit geweest, en ze kan makkelijk zonder Dus van de een op de andere dag heeft ze hem niet meer gekregen, en ik heb haar vanaf 17 okt geen enkel nacht meer gehoord!! En als ze wel gekomen was, had ik hem niet meer gegeven... Ik was er helemaal klaar mee en waarschijnlijk heeft ze dat opgepikt
Ik lees even mee, zit met het zelfde probleem. Tot zijn 1e jaar heeft hij voorbeeldig geslapen. De nachten sliep hij door van 19.00 tot 07.00 uur en overdag sliep hij ook nog 2x. Nu wordt hij gemideld tussen 19.00 uur en 07.00 uur 2x wakker. Voorheen zat hij rustig in zijn bedje te spelen, NU krijst hij heel de boel bij elkaar, zo van ik ben wakker!! In de middag wilde hij niet meer slapen, nu heeft hij de leeftijd en misschien wel behoefe aan 1 slaapje. Rekken dus tot eerst 11 uur en nu lukt het tot 12 uur. Lekker eten en daarna naar bed maar jammer genoeg slaapt hij maar 1 uurtje en krijg het niet voor elkaar hem langer te laten slapen. Met het vervolg dat ik vanaf 4 uur met een huilend/zurend kind zit wat eigenlijk moe is maar niet meer wilt slapen.
Ik denk zeker dat kinderen heel erg oppikken hoe je zelf ergens in staat. Lees mijn topic over de babyfluisteraar ook maar eens. Jouw nieuwe instelling heeft er misschien dus wel voor gezorgd, dat je dochter er ook klaar mee was.
Het zou kunnen dat je zoontje juist nog niet toe is aan 1 slaapje overdag. Als hij overdag maar 1 uurtje slaapt, raakt hij misschien juist oververmoeid en slaapt daardoor 's nachts ook niet goed. Bij Noelle merken wij ook dat ze juist 's nachts nog slechter slaapt als ze overdag ook niet goed heeft geslapen.
Joey is over op 1 slaapje sinds hij 1,5 is. Dan slaapt hij gemiddeld 3 uur achter elkaar. Werkt de slaapsiroop ook om langer te slapen? Joey is smorgens extreem vroeg wakker, hoe laat ik hem ook op bed leg s'avonds
ik heb dat dus ook noa slaapt nog maar 1 keer op een dag en is extreem vroeg wakker werkt het dus ook voor langer doorslapen ??
al es n osteopaat geprobeerd? mijn zoontje was snachts ook vreelijk in de weer. we moesten er wel ijna 20 keer op n nacht uit. (terwijl hij ook al had doorgeslapen) ik heb nooit in osteopaten en die onzin geloofd, maar sinds we daar geweest zijn is hij snachts nie 1 keer meer wakker geweest. hij bleek van top tot teen vast te zitten.
hier ook, ons zoontje is sinds ie uit het ziekenhuis is elke morgen om half 5 wakker, ongeacht hoelaat wij hem op bed leggen, op het cb zeiden ze dinsdag dat hij zich overdag niet goed verzadigd voelt, en dat hij daarom om half 5 wakker word van de honger. de ene keer is ie met een beetje roosvicee tevreden en een andere keer meot ik echt een fles voor hem maken. (mocht ook wel van het cb) voor de ziekenhuisopname heef it altijd van 19-7 geslapen, nooit problemen gehad. als ik nutrix door de laatste fles doe, of hem nutrilon goedenacht geef, het maakt allemaal neit uit. zijn bioklok staat op half 5 verder slaapt ie overdag smorgens 1 uurtje, en tussen de middag, de ene keer 3 uren en de andere keer 2 uren, is verschillende. heb hem nu om half 11 op bed gegaan, en wacht nu tot wanneer ie wakker wordt, zie het wel.