Ik wilde net antwoorden een cyste, maar dat had de huisarts je ook al verteld zie ik. Ik heb dit ook gehad toen ik 18 was. Ik had in de vagina een cyste van 5cm doorsnee zitten, verklaarde meteen waarom ik pijn had met de sex. Mij hebben ze hem toen weg gehaald met ruggenprik. Hij is daarna nog een keer terug gekomen, maar niet meer zo groot. Laat je ze zitten? Of laat je ze operatief verwijderen? Als je nog vragen hebt stel ze gerust! X Vera
Gek dat ze het met een ruggenprik hebben gedaan ik heb helemaal geen verdoving gahad maar deed ook helemaal geen zeer het weghalen
Hoi maart,sorry dat ik nu pas reageer..ik was dit topic even vergeten.. Het zit er bij mij nog steeds en doet inderdaad geen zeer! Als ik helemaal klaar zou zijn met kinderen krijgen,dan kan het volgens mij vast worden gezet. Ik zou het even overleggen met je gyn,het kan in ieder geval voor de rest geen kwaad,je kan vrijen etc.. Wat je wel kan doen is bekkenbodemspieroefeningen.
5cm is ook wat anders dan 1 cm Die van mij zat in de schede en stak ook een stuk uit. Was dus een groter oppervlakte wat ze moesten weg snijden.
misschien wild vlees, dat doet ook net altijd pijn. heb het zelf gehad bij mijn navel na het zetten van een piercing en heb der nooit pijn aan gehad. dit kan ontstaan bij een wondje