rare vraag over voorbereiding

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Annanina, Nov 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annanina

Annanina Lid

Oct 26, 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Volgende week heb ik mijn eerste echo en de kans is dus groot dat het inwendig zal zijn. nu is mijn vraag hebben jullie nog bepaalde dingen gedaan van te voren? in iedergeval goed wassen uiteraard maar trimmen jullie de boel nog bij of is dat niet nodig?

groetjes

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat doe ik sowieso altijd al! :D
    Denk dat je gewoon moet doen waar jij je prettig bij voelt... :)

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Ik heb zelf wel de boel nog een beetje bijgetrimt, maar dat was meer voor mijn eigen idee. Verder van te voren even gedoucht.

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    De gyn's zijn wle wat gewend hoor. Persoonlijk trim ik de boel wel bij, maar dat doe ik altijd, dus niet speciaal vanwege inwendige echo ofzo. Uiteraard zorg ik ervoor dat alles van onder lekker schoon is, maar ook dat is niet anders dan anders.
    Wat ik persoonlijk wel prettig vind is om iets langers aan te hebben qua bovenkleding, voel ik me toch minder bloot......

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    en even plassen voor dat je naar binnen gaat anders kan je nog een keer je broek aan trekken om te gaan plassen omdat ze niks zien... voor de rest doen waar jij je goed bij voelt

6. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik trim de boel altijd bij en zeker voor de gyn !
    ik douche op voorhand en ik heb altijd intieme vochtige doekjes bij om nog snel even proper te vegen ;)

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Ik had me gewoon gedoucht van te voren, niet speciaal geschoren oid. Verder een makkelijke broek aangetrokken, zodat ik daar niet zou hoeven klungelen met uit- en aankleden. Een tuniek is wel fijn voor jezelf, voelt wat minder bloot :)

8. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    Hihi ik deed dat ook altijd. Moest ivm vruchtbaarheidsbehandeling heel vaak inwendige echo's.

Wat ik altijd deed (vond ik zelf gewoon t fijnst)
    *Scheren
    *Douchen
    *Wat langer shirt aan
    *Vlak voor bezoek nog even met een doekje lactacyd de boel verfrissen

Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Voor hen maakt het echt niet uit hoor!
    Succes met de echo! :D

9. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    dat doe ik altijd,en een doekje lactacyd meenemen want meestal moet je vd zenuwen nog is plassen voor je binnen kan en dan kan je met dat schoon wrijven. maar ik denk niet dat die gynes opkijken of je nu geschoren bent of niet

10. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    jaa ik doe eige!lijk t zelfde als de rest schijnt gewoon friss en een beetje bij trimmen ;)

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ik ook:

-Douchen
    -Scheren (doe ik eigenlijk altijd)
    -Vochtige doekjes mee (ik ben altijd als de dood dat er een stukje wc papier vanonder blijft plakken)
    - En een lang shirt/tuniek/jurkje aan, je moet namelijk wel even van het kleedhokje naar de stoel lopen en in je blote niksie is dat toch minder zeg maar ;)

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    ik woon in griekenland en daar gaat het altijd erg prettig. de assistente wijst je de weg, op het toilet vind je altijd doekjes enz en ik zorg zelf dat ik schoon ben, geschoren (doe ik altijd al) en ik heb altijd iets aan als een jurkje, iets langs zodat ik me niet zo naakt voel idd. mijn gyn heeft overigens altijd een papierendoek voor je zodat je de boel kan afdekken!heel fijn. ik zit/lig in de stoel afgedekt en wel zodra hij binnenkomt!

Share This Page