rare vraag: ovutest en de pil

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marieke1983, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik ben aan de pil (microgynon 30). nu ben ik sinds een week echt spuugmisselijk, verschrikkelijk. ik krijg bijna niets binnen en alles stinkt.
    ik heb geen zw.testen liggen maar wel een ovulatietest. die heb ik gedaan en hij is niet positief, maar het scheelt echt heel weinig.

nu vraag ik me af, reageert zo'n test op de hormonen in de pil? zou best kunnen toch? want ondanks hoe ik me voel lijkt het me sterk dat ik door de pil heen zwanger ben geraakt. (ik weet dat het kan maar de kans is zo klein!)

groetjes Marieke

2. dolfijntje8

23 jul 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij wel, ik herrinner me in ieder geval zoiets gelezen te hebben in de bijsluiter van mijn testen.

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zou gewoon even een zwangerschapstest doen dan weet je het zeker

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hoe lang ben je al aan de pil? Want door hormoonschommelingen kun je ook klachten krijgen die op zwangerschapskwaaltjes lijken.

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Haal gewoon een zw test om te testen..
    Een ovu test geeft niet altijd positief aan als je zwanger bent

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Microgynon 30??? ik ken alleen al in mijn omgeving (inclusief mijzelf) zoooooveel dames die hier doorheen zwanger zijn geraakt!!!... onze eerste kwam er dwars doorheen.. bij onze derde stopte ik op dag 16 van de pil strip en werd niet meer ongesteld... bij Anna slikte ik microgynon 50..omdat ik de 30 niet vertrouwde.. en op dag 16 ontdekte ik vruchtbaar slijm..(dat moet niet kunnen bij de pil want dan heb je geen eisprong..).. en ja hoor.. zwanger...

Misschien ben ik gewoon resistent ofzo.. maar euh.. ik hoor t net even iets te vaak....

het zou dus maar zo kunnen!!...

Deel Deze Pagina