Hoi lieve meiden, We zijn bezig voor een tweede ...nu hebben we eergister nog geklust maar ovutest wel hee licht gisteren begon hij al wat positiever te worden, dus de bedoeling was gister weer te klussen, maar omdat mijn zoontje aan het spoken was en wij er steeds heen moesten, zijn we in slaap gevallen! Nu baal ik ontzettend....heb wel een test gedaan vanmorgen en die is bijna net zo donker als controle streep...(iets lichter) Wanneer komt mij ei nou? of zou hij al geweest zijn? tot wanneer kan ik gaan klussen voor mijn tweede???? liefs van een onzeker iemand Dit is de test van vanmorgen......
Als je test positief is (dus net zo donker of donkerder dan de controle streep) dan wil dat zeggen dat je je LH piek hebt en je eisprong binnen 24-48 uur plaats vindt. Als ie op zn donkerst is heb je dyus nog 24 -48 uur de tijd! Als ie de dag erna weer licht is dan kun je die dag ook nog klussen aangezien je nog een kansje hebt dat je eisprong dan net is! Succes...
Dan denk ik dat ie nog niet is geweest en je nog op tijd bent. Hoop het voor je, ben benieuwd hoe ie morgen is bij je.