hier kniekousen van ter stal. zit lekker hoog dus als ze zitten in de stoel of de broek beetje omhoog zit nog geen koude benen en blijven goed zitten! en niet duur!
Zeker weten uit de Prenatal doos! Je zult ze daar dus ook vast kunnen krijgen. Hier zijn ze in ieder geval ook niet favoriet, bambino blijft beter zitten.
hier ook lang op zoek geweest naar goede sokken. nu sokken van de action met spiderman erop. je hebt ook een meisjes variant, weet even niet meer welke. deze blijven eindelijk goed zitten de badstofsokken van de hema leken ook goed, maar gingen uiteindelijk toch ook uit omdat ze wijder werden.
Bedankt meiden! Dat wordt dus een keer naar de prenatal. Deze worden ook te klein, dus moet een nieuwe sokkenvoorraad inslaan... Zal ook eens voor kniekousen kijken, is in de draagdoek ook wel fijn.
Mijn dochter krijgt zelfs haar sokken met sock ons uit! De langere sokken van Bambino (Kruidvat) blijven het langst aan.
Ik heb deze sokken ook, en inderdaad: bij mijn zoon blijven ze ook goed zitten. Ik heb ze in een babydoos gekregen. Of die van de verloskundige of die van de prénatal.
Die heb ik ook, de Etosdoos of de Prénataldoos moet het zijn. Ik denk dat Prénatal doos. Ze blijven supergoed zitten, inderdaad. Bij mijn dochter bleven de sokken van Zeeman ook goed zitten.