Rare vraag, sorry

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamamijn, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Even in het kort, vorige week hebben mijn man en ik gevreeën, was toen nog zwanger, kreeg na het vrijen bruine afscheiding en had van binnen ook pijn(schede) mijn man echter had een zere eikel na de tijd en er zijn een soort van kleine sneetjes ontstaan. Best vervelend voor hem want doet zeer als hij z'n eikel schoon wil maken en z'n voorhuid naar achter trekt. Echter heb ik maandag een miskraam gehad. Zou het er misschien iets mee te maken kunnen hebben dat mijn man nu zon gevoelige eikel heeft omdat misschien de zuurtegraad van mijn vagina veranderde? En weet iemand wat hij eraan kan doen? Las iets van suddocreme?
    Sorry voor het gênante verhaal

2. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Zou je of hij niet een schimmel infectie gehad kunnen hebben? (Of nog hebben)

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik denk ook eerder een schimmelinfectie. anders even de huisarts bellen.

Sterkte met je miskraam

4. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    507
    591
    93
    Misschien een vraag voor een dokter?

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Bij mijn eerste zwangerschap 'klaagde' mijn man na afloop van het vrijen ook over een schrijnend gevoel. Denk dat het inderdaad met de zuurgraad te maken had. Als hij gedouched had, was het ook over. Ik had verder zelf nergens last van, dus vermoed niet dat het een schimmel was.

6. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Klinkt als een schimmelinfectie, kun je miconazol crème voor halen en 2 keer per dag op de eikel smeren.

7. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties. Het is nu zo goed als weg. Denk persoonlijk dat het door de zuurtegraad komt.

8. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Door de zwangerschap kan het wat droger zijn daaronder. Wellicht scheurde het een beetje ondanks dat jullie er zelf weinig van merkten

Deel Deze Pagina