echt waar ik word hier zoooo kostmoe van! we hadden een schilder gevonden die voor een aardige prijs fynn zijn kamer zou schilderen en behangen dus ik leuk jungle behang besteld wat dus nu al weken op de kast ligt. dinsdag zou het dus zover zijn. bel hij net op hij zit met een 2 voudige beenbreuk thuis! en natuurlijk hefet hij niet iemand anders die het kan doen. ik ben er zoo ziek van. ik kan zelf niet meer behangen ivm buik en vriend heeft nog nooit behangen! het zelfde met de vloer van fynns kamer 10 weken terug besteld eerst zou het besteld worden toen bleek het in nederland niet op vooraad dus naar duitsland daar was het ook niet op vooraad inmiddels waren we dus 6 weken verder. dus naar de fabrikant of ze het konden maken. nou dat gingen ze kijken nu een week geleden blijkt dus dat ze het niet meer kunnen maken. ik kan wel janken! de kamer ga ik zelf nu maar schilderen en een ander vloer er in en dan maar zonder zijn fotobehang. ik kan niet wachten tot de schilder weer beter is want dat kan wel 10 weken duren! een andere schilder is geen optie want die hebben ook geen tijd sorry voor mijn gezijk maar ik moet het kwijt ik kan echt wel janken!
Hey meis.. heb je al op MP gekeken? er zijn veel mensen die zich daar aanbieden. kijk eens.. heb even gezocht.. Marktplaats.nl > Voor al uw Schilderwerk en beglazings werkzaamheden - Schilders en Behangers in Bemmel, Gelderland Marktplaats.nl > Schildersbedrijf John - Schilders en Behangers in Tiel, Gelderland Marktplaats.nl > Winterkorting 10% korting op schilder en afwerking - Klussers en Klusbedrijven in Arnhem, Gelderland Ik weet niet of deze link zo werk. Marktplaats.nl - schilder - Vind schilder op Marktplaats.nl ga anders eerst even bellen.. al dat verf is niet gezond voor jouw en de kleine.... er staan voor gelderland 304 advertentie´s op. dus vast wel 1 die je kan helpen. de eerste kan ook behangen vloerbekking; http://kopen.marktplaats.nl/search.php?tab_adcount=27&ds=to%3A1%3Bpu%3A0%3Bl1%3A1098%3Bpp%3A0%3Bpv%3A5%3Blt%3Aprovince%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Blx%3A240492%3Bly%3A603240%3Bkw%3Avloerbedekking%3Bosi%3A2&srt=dd&u=&g=1098&f=0&pp=0&ts_category_default=1&pts=&t=&p=1&stop_force_description_search=&s=&show_thumbnails=1&show_summary=1&from_searchbox_advanced=1&q=vloerbedekking+leggen&u=1098&g=1098&qsf=1&postcode=9981&distance=&search.x=0&search.y=0&search=Zoek
Probeer idd werkspot of marktplaats, daar kan je ook mensen inhuren voor klusjes.. Die dan een beetje uit de buurt komen.. Anders iemand anders in de familie die wel kan behangen? Of een andere schilder inhuren? Ik kan ook goed behangen hoor, wil je best helpen als je in de buurt woont
Wij hadden toen onze klusjesman via werkspot gevonden *boom van 20 meter moest gekapt worden* Als je dichterbij had gewoond had ik het met liefde voor jullie gedaan maar daar heb je nu natuurlijk niks aan. Gewoon je advertentie op werkspot zetten met de afmetingen erbij en binnen een dag heb je vaak al reacties.
het is dit behang en niet iedere schilder wil dit doen.Walltastic 3D Jungle | Walltastic 3D fotobehang | www.behangwereld.nl daarbij wil ik het gewoon volgende maand af hebben. fynn moet over naar zijn peuter kamer en dan kan ik de babykamer klaar gaan maken voor ons meisje want ook daar moet ik nog verven en inrichten. ik wacht nu al zo lang en nu zijn de meubels binnen en zitje met een kamer die niet klaar is
Wauw.... de eerste advertentie deed ook fyber en glas behang.. en das poep spul!! mijn vader heeft dit gedaan voor mijn broer en hij zei nadat hij klaar was, dat de volgende keer hij zijn deur ervoor voorbij mocht lopen Nooit geschoten altijd mis he en een goeie vakman zou het doen.
Vind ik eigenlijk ook... breng je zoontje een dagje naar opa en oma en dan samen met je vriend rustig aan het zelf doen. En als dat echt geen optie is: werkspot of marktplaats inderdaad.
Geen 1 behang met patroon ziet er scheef uit maar jij kan toch helpen? Ik heb heel wat af behagen toen ik zwanger was... heel de bovenverdieping en bij mn zusje die net verhuisd was. Ik had het gewoon zelf gedaan en anders idd advertentie zetten.
net een stuk of 10 schilders gebeld! waar de een dus een bedrag vroeg voor de hele kamer voor 230 euro. vragen deze dus tussen de 180 en 360 euro voor een muur van 3!! meter te behangen! ik ben toch gekke henkie niet de zzper die ik had heeft al 19 jaar ervaring! en juist nu donderd hij van de steiger