rare vraag voor de echte kenners....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dagmar1974, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik had tussen afgelopen vrijdag en morgen ongi moeten worden.. afgelopen zaterdag begon ik donkere afscheiding te krijgen... in de nacht van zondag op maandag was ik opeens (heel erg) ongi...
    maar savonds was dat zo goed als over... heel veel pijn in de onderbuik wel... en nu heb ik nog een beetje bruine afscheiding maar niet veel... ik ben nu ook beetje misselijk....
    had vorige week voordat ik dit had ook een soort van spierpijn in mijn onderbuik...

2. hoelang ben je al van de pil af en zijn jullie bezig als ik vragen mag?
    het kan zijn dat dit t ontpillen is maar ja dat weet ik dus niet omdat ik niet weet hoe en wat :D

liefs marieke

3. Milla

Milla Niet meer actief

Vreemd, ik zou sowieso even een testje doen, je weet maar nooit ik hoor wel eens vreemdere verhalen. Als je niet zwanger bent heb je misschien een korte menstruatie?
    Succes in ieder geval!

P.s. Je hebt een prachtige naam (net als mijn jongste dochter) ;)

4. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    het kan ook zijn dat je deze maand een langere cyclus hebt, dat spierpijn gevoel van vorrige week kan je eisprong zijn geweest en die bloeding die je hebt gehad kan dan een innestelingsbloeding zijn geweest, als dat zo is zou je volgende week een positieve terst kunnen verwachtten
    succes! :) :) liefs jas

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    een lichaam is een vreemd iets en doet wat het wil.
    ik ben ook wel is gehad dat ik net aan 1 dagje ongi was

6. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    @ jas....
    pffff innestelingsbloeding? wij hebben de laatste week geeneens meer gevreeen... dus dat kan het vast niet zijn....
    ik had zojuist weer hevige onderbuikpijn...
    t zou natuurlijk super zijn!

@milla
    en jaaaa. dagmar is zeker een mooie naam.. heb je mooi uitgekozen... :p

@marieke
    ik ben eind juli gestopt.. 2 x ongesteld geweest, dit zou mijn 3e keer moeten zijn.. de eerste 2 keren waren gewoon normaal hoor...

7. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    Dagmar, ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat, weet je al iets meer? als je gek word van onzekerheid, kun je er altijd een testje aan wagen natuurlijk, dat geeft je misschien wat meer zekerheid.
    lliefs Jas (en succes)

8. Eimat

Eimat Niet meer actief

het lijkt wel of ik naar mijn eigen verhaal zit te "luisteren"! Ik heb echt exact hetzelfde...nog steeds. Ben van een ongi uitgegaan maar twijfelde wel een beetje omdat ik dat normaal niet heb...
    Ik ben direct vanaf het begin na stoppen met de pil vrij gewoon qua lengte van cyclus begonnen namelijk 28-23-25(dat was de laatste). Ik weet ook niet wat ik ervan denken moet...heb nog steeds spierijn in mn buik...nu al anderhalf week

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Misschien dat je een hele vroege miskraam hebt gehad en dat je buik daarom zo sterk reageert. Ik heb na mijn vroege miskraam nog 2 weken last van mijn buik gehouden en het vloeien was ook minder en korter dan een normale ongi.

10. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    dag meiden...

ja ik heb heeeeeeeeel af en toe nog een beetje bruine afscheiding.... maar verder niet echt pijn meer ofzo...
    het is nu dus een week dat ik aan het vloeien ben waarvan 1 dag heel heftig bloed.. en trouwens eergistren had ik toen ik afveegde een heeeel klein beetje bloed aan het wcpapiertje..
    en die dag ook nog ene beetje pijn in onderbuik...

en (ik weet de naam even niet) verteld dat het verhaal hetzelfde klinkt.. hoe is dat dan afgelopen of loopt dat nu op dit moment nog steeds?

en wat betreft een eventuele miskraam... hoe weet ik dat zeker?

ik heb al gebeld naar de huisarts van de week en de assistente zei dat ik gewoon af moest wachten zij zei dat het waarschijnlijk ontpilling was en geen miskraam maar gewoon ongesteldheid...

11. Eimat

Eimat Niet meer actief

Ik heb nog steeds spierpijn in mn buik, de spotting is nu opgehouden en ben bij vlagen misselijk. Heb ook nog contstant steken in mn buik maar ik denk toch maar dat het gewoon een ongi is geweest en anders merk ik het volgende maand wel

Deel Deze Pagina