rare vraag voor mensen die weer terug op hun oude gewicht zijn

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sila24, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Je bent in 6 maanden op je oude gewicht, dat is al heel wat hoor!
    Kom op Sila, hou op met onzeker zijn :p
    Ga voor de spiegel staan en zeg;
    "Ik heb het mooi wel in 6 maanden voor elkaar gekregen! Ik zie er goed uit! :D:p"
    Wat andere mensen denken of vinden moet je niet te lang bij stil staan. Serieus! Whooooo cares :D

*Ik wil geen onzekere topics meer van jou lezen* :p :p

Grapje natuurlijk hihihi

2. jubelteen

jubelteen Lid

11 aug 2010
    85
    0
    0
    Herkenbaar hoor! Toen ik na mijn verlof weer aan het werk ging, kreeg ik als eerste te horen; Zo! je bent wel dik geworden!. Ik vond het zo een rare opmerking.... Ik was ook nog wel wat dikker, maar toch...Zoiets zeg je niet tegen een verse moeder.Nu ik weer op mijn oude gewicht zit hoor ik vaak;Waar heeft dat kind van jou gezeten! Je bent zo mager!...

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

herkenbaar! Ik krijg ook altijd opmerkingen van 'je moet wel goed eten hoor' of "als je jezelf uithongerd, kun je niet voor je kinderen zorgen" ehm, hallooo Newsflash: ik ben altijd te dun geweest en nu dus ook weer makkelijk terug op mijn oude gewicht.

Bij deze mensen ga ik altijd heel demonstratief met mijn nieuwe spijkerbroek met kont richting persoon staan en zeg ik "wat vind je van mijn nieuwe broek?" lage taile he? Is nieuw, andere paste allemaal niet meer...:p
    Maar dat alleen bij de mensen waarvan ik weet dat ze het mij niet gunnen of er geirriteerd op reageren.

Mijn familie reageert lief en positief. En een andere vriendin van mij die dus wel met gewichtsproblemen kampt na haar recente bevalling en laatst in tranen uitbarstte bij mij omdat het haar maar niet lukt, duw ik dan weer mijn striae buik met los vel onder haar neus.

Iedereen heeft zo zijn onzekerheden, maar het is wel prettig om zo op zijn tijd eens een leuke reactie te krijgen. Ik wil mensen altijd een goed gevoel geven en geef vrij makkelijk complimenten. Snap niet waarom anderen dat dan weer niet doen of zo bot kunnen zijn. Ik word daar niet meer verdrietig of onzeker van maar wel heel kwaad en bitcherig.

Jaloerse krengen pik ik er zo tussenuit en die krijgen de bal keihard terug van mij :D

4. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Bij mij heeft ook nooit iemand er iets over gezegd hoor, maar ik heb er eerlijk gezegd ook nog nooit bij stilgestaan. Ik ben gewoon blij dat ik weer een gezond gewicht hebt, dat is het belangrijkste toch?

Deel Deze Pagina