Hallo Ik ben bijna 6 weken geleden bevallen van mijn zoontje. Ik ben vanaf dag 3 fv gaan geven. Wanneer kan je menstruatie weer op gang komen? Ik heb nu zo'n 1.5 week een pijnlijke buik, soms wat steken, soms wat krampen en een lage rugpijn. Steeds denk ik ja nu komt het.. Maar niets Normaal bij een menstruatie, als ikbuik of rugpijn had kwam het dezelfde dag. Is dit anders na een bevalling of kan het iets anders zijn? Groetjes Engel
hee zus, bij mij duurde het ondanks de fv ong 4 maanden uit me hoofd voordat ik weer me eerste menstruatie had... je lichaam moet nog steeds herstellen, geniet er nog maar ff van dat je je menstruatie nog niet heb hahahaha.... dat is 1 ding wat ik totaaal niet gemist heb
Ik weet dat me baarmoeder een paar dagen na de bevalling weer helemaal was gezakt. Dit begreep ik van me kraamhulp. Verder hoeft er niets te zakken toch? Haha
Hier ook nog geen ongi geweest idd.. en je baarmoeder zakt inderdaad in je kraamweek al terug.. geloof dat je banden/buikspieren wat langzamer terugveren op hun plekkie.. Maar hier dus ook ongi klachten maar geen ongi.. ik heb wel dat ik helder en wat taaiere afscheiding heb. Dit vind ik ook vreemd.. ook al dagen.. Eerst heb je ontpillen,dan zwanger proberen te worden,dan zwanger zijn en nu ontzwangeren pfff
Ik heb sinds een paar dagen ook wat meer afscheiding, helder, wat dikker (sorry hoor voor de vieze praat) Mijn man zit me gek te maken dat ik weer zwanger ben haha Dit is eigelijk onmogelijk Maar je hebt wel gelijk... Ontpillen, zwanger proberen te worden, dan ben je endelijk zwanger en bevallen en moet je weer ontzwangeren
Ik heb al met al maar een week BV gegeven (lees: alleen kunnen kolven) en ik was na een maand weer ongi. Nu net (2 dagen geleden) mijn eisprong gehad en sindsdien zo'n zeurderig (ongi-)gevoel in onderrug en buik... missien heb je net je ei gehad en komt je ongi eraan?
wat dacht je van je andere organen die door je groeiende baarmoeder aan de kant zijn gedrukt?? darmen, maag, blaas. moeten allemaal weer op z'n plek komen.