Rare vraag...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloemblaadje, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    hmm, wat een onderwerp;)
    Ik heb me gister even een onderhoudsbeurt (haha) gegeven. Ik trim het altijd vanonderen, gewoon lekker kort, want ik heb snel last van ingegroeide haartjes. Maar ik kon het nu dus al niet meer zien he... Dus dit was de laatste keer vrees ik.. bah.. Ik heb me vaak gesneden ook nog:( Dus ik zal een beetje knip en plak werk moeten doen om het nog een beetje netjes te houden;)

2. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Hallo
    Na een tijdje zag ik de onderkant niet meer en het interesseerde me eigenlijk ook niet meer .
    Natuurlijk dacht ik ook van jeetje dalijk denken ze van die houdt het ook niet bij dat scheren .
    Maar geloof me als je aan het bevallen bent dan intereseerd je dat niet meer hoor .

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ik ook. Ik scheer me nu ook nog gewoon hoor. Voor mezelf en mijn man.

4. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik scheer altijd alles weg en nu dus ook gewoon. Ook al mag hij door vroegtijdige weeen niet eens meer bij mij daar in de buurt komen. Ook in het ziekenhuis deed ik het, gewoon voor mezelf. En binnen negen dagen hebben ze drie keer een inwendige echo gedaan en 1 keer een inwendig onderzoek. Het zal vast niet helemaal glad zijn geweest zoals normaal, want ik kan het dus echt niet meer zien en doe het meestal liggend in bad omdat mijn buik te groot is.
    In Zwitserland kijken ze wel raar op van mijn piercing in de clithood. Maar ja.. die ga ik er echt niet uithalen..
    De schaamte gaat verder echt wel weg als je elke controle een inwendige echo krijgt.. Het kan mij ook niets schelen wat ze ervan denken. Het is er schoon en verzorgd en daar gaat het mij om..

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben wel al gestopt met het scheren met een scheermes, ik doe het nu met de ladyshave. Helemaal daar beneden doet mijn hubby het met een scheermes, want dat vind ik weer eng met de ladyshave :)

6. pippilotte

pippilotte Actief lid

We moeten ook niet vergeten dat het er met een bepaalde functie zit hoor, anders hadden we het niet gekregen.
    Ik ben ook niet van de jungles en de oerwouden en bijhouden is niet meer dan normaal, maar als je straks hoogzwanger met een toeter nog moet proberen het een beetje netjes te houden.....

Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat echt niet gaat lukken.

En eenmaal aan het bevallen ben je toch al niet op je charmanst, so who cares?

7. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik heb de hele zwangerschap gezegt ik ga helemaal kaal en wil het zo ook houden.... maar bij de 35 weken kon ik niks meer zien en haalde me telkens open als ik het echt helemaal kaal wilde hebben. Dus na die 35 weken heb ik het alleen met de haargroei mee geschoren en dat heb ik goed volgehouden en bij mijn bevalling was het dus netjes...
    Ik zei nog net na mijn bevalling van jah het is niet helemaal kaal hoor en toen zei de VK van nou het ziet er heel netjes uit hoor zo zie je ze niet vaak hahahaha!

8. Quinta

Quinta Niet meer actief

Mikki77, zo denk ik er nu ook over.
    Mijn vriend houd het nu bij en zorgt er voor dat het nog netjes gebeurd ook, hoe precies kan je zijn ;)
    Zelfs mijn benen worden door meneer netjes bij gehouden.

9. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Kan een simpel antwoord geven ...Het lukt gewoon weg niet meer :oops: !zelfs over me benen doe ik al een half uur hahaha :)
    Zal best wel een bos hebben maar ik heb niemand die het voor me kan weghalen ;) (ben er ook niet blij mee maar ja)Probeer er maar niet aan te denken en ik geloof idd dat je er niet echt meer bij stil staat als je ligt te puffen...

Groetjes Bizzy

10. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Scheren is eigenlijk makkelijker met hechten had een paar haartjes vergeten en met het hechten pakten ze die ook mee is niet zo een heel fijn gevoel

11. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Niet helemaal kaal hoor maar beetje bijknippen, ik kom er moeilijk bij maar mijn vriend doet het niet dus moet het zelf bijhouden . maar het interesseert me niet hoor tijdens de bevalling ook al zou ik een oerwoud van onder hebben ;)

Deel Deze Pagina