Op naar de volgende ronde

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jacomien, 21 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacomien

    Jacomien Lid

    5 nov 2005
    30
    0
    0
    Noorden des lands....
    Hallo,

    Nou ik kan gelukkig weer beginnen met een nieuwe ronde, ik was een week over mijn datum heen, had al een keer een test gedaan, maar was negatief. Maar in mijn achterhoofd hoopte ik toch een beetje dat ik te vroeg getest had, maar gisteravond kwamen de :evil: :evil: :evil: weer aanzetten.
    Ik hoop dat het deze maand gaat lukken. Afgelopen maand hebben we ook niet echt 'goed ons best' gedaan. Maar nu ga ik het allemaal goed bijhouden, want hoe vaker ik er aan denk, des te meer zin ik er aan krijg.

    Is eigenlijk een groot iets dat je zo'n kindje mag krijgen, iets wat 2 mensen samen kunnen maken?? Is toch het mooiste om iets van jezelf op de wereld te zetten??

    Nou we gaan ons best er weer voor doen!!

    Liefs Jacomien
     
  2. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Jacomien,
    Heel veel suc6 bij de volgende ronde. en het klopt wat je zegt het is inderdad het mooiste om iets van jezelf en je man op de wereld te zetten.
    Groetjes Nancy
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    jacomien,

    Heel veel succes deze ronde!

    Pim
     
  4. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    jacomien,

    inderdaad heel mooi gezegd. ik had al bij de NOD lijst gezegd dat het zo ongelofelijk is dat uit twee zuke kleine dingen zoiets moois kan komen met alles erop en eraan.

    laten we samen voor een actieve klusronde gaan!
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Veel succes Jacomien!
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Heel veel succes de komende ronde!!!

    Groetjes
     
  7. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Succes in de volgende ronde!
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Verwijder deze maar, deze ging per ongeluk 2x.
     
  9. Jacomien

    Jacomien Lid

    5 nov 2005
    30
    0
    0
    Noorden des lands....
    Dank je wel.. Jullie ook allemaal veel succes!

    Ik ben een beetje terug gaan rekenen, van wanneer mijn eisprong was geweest, en rond die tijd (dag er voor en dag er na) hebben we ook daadwerkelijk geklust.. En toch niet zwanger, vreemd..
    Maar dat zullen wel meerdere hebben..
    Dan vraag ik me wel af, wat voor oorzaak heeft dit gehad, dat het toen toch niet gelukt is.. Of moet ik me daar niet zo in verdiepen?

    Nou ja we wachten gewoon weer af..

    Liefs Jacomien
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het blijf een loterij, je kunt op het juiste moment klussen maar dat geeft absoluut geen garantie. ik zou me daar dus niet inverdiepen, heb je toch niks aan hihihihi ;)
     
  11. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    vervelend is dat dan he! Denk je het tijdig gedaan te hebben, maar geen resultaat. Geduld hebben is erg moeilijk, zo is ook mijn ervaring. Ik zou niet meer op deze site kijken omdat ik er teveel mee bezig was vond mijn vriend en ik zelf ook. Maar van de andere kant is het zo leuk om alles te lezen en toch bepaalde gevoelens te delen. Wat zou het toch makkelijk zijn als je wist wanneer je zwanger zou worden, ook al zou dat pas over een half jaar zijn. Al zou ik weten dat het lukt dan zou ik me veel minder druk maken denk ik. Niet tobben maar op naar de volgende ronde (er zijn er velen met je!) ;)
     
  12. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Veel suc6 deze ronde!
    Moet zeggen dat ik daar ook regelmatig aan denk waarom het niet lukt als je het op het juiste moment doet. Vind ik echt een raar iets hoor. Maar ja, denk dat niemand hier een verklaring voor heeft. Dus maar gewoon verder klussen en hopen dat je dit keer de loterij wint hahaha
     
  13. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Succes in de volgende ronde!
     
  14. Jacomien

    Jacomien Lid

    5 nov 2005
    30
    0
    0
    Noorden des lands....
    Hai.!

    Nou zo te lezen zijn er meerdere die daar ook over na denken, ik vond het echt super vaag toen ik er achter kwam.. wel geklust, niet zwanger..
    Misschien denken we er te veel over na om het allemaal in 'goede banen' te kunnen leiden, maar dat blijkt dus niet helemaal te kunnen. Is moeilijk om je er niet op de focussen, want onbewust ga je er toch beter op letten..
    Nou ik hoop dat we met zn alles snel zwanger mogen worden!!
    Heel veel succes!!

    Liefs Jacomien
     
  15. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoop het ook Jacomien...dan hoeven we in ieder geval niet meer zo veel na te denken over dit soort grappen...
     
  16. Jacomien

    Jacomien Lid

    5 nov 2005
    30
    0
    0
    Noorden des lands....
    Ben volgens mijn banner nog een aantal dagen voor mijn eisprong, maar heb het gevoel dat ik deze nu al gehad heb. Kan dit wel zo vlak achter je :evil: :evil: :evil: aan??

    Soms dan voel ik echt steken in mijn lies, maar dit duurt wel een aantal dagen, ach ik zoek denk ik ook overal wat achter. Gewoon rustig door klussen en we zien wel.
    Maar aan de andere kant heb ik er zo'n zin in dat het raak zal zijn, ben zo benieuwd hoe mijn mannetje erop zal reageren, ja hij doet natuurlijk net zo goed mee als ik, maar toch..

    Hoe doen jullie dat? hoe vertellen jullie dit aan hem, of doen jullie meestal de test in hun bijzijn?

    Nou ik ga weer voor mezelf duimen, en ook voor jullie natuurlijk en we wachten weer af of het deze keer raak zal zijn.

    Liefs Jacomien
     
  17. Jaimy

    Jaimy Lid

    6 nov 2005
    91
    0
    0
    Breda
    veel succes in de volgende ronde
     

Deel Deze Pagina