Ik vraag me het volgende af Een innesteling voel je die altijd, of zijn er ook dames die er niets van gevoeld hebben? Liefs, Mirre
ik denk dat innesteling zonder bloedverlies juist vaker voorkomt...dan met bloedverlies, anders zou iedereen al moeten kunnen herkennen aan de bloeding (kje) dat het raak is..
ik voel ook nooit iets van mijn eisprong dus zou het dan zo kunnen zijn dat je ook niks van die innesteling voelt"?
Ik heb geen idee Kim. Ik heb altijd wel eisprong gevoelt maar of dat er mee te maken heeft durf ik niet te zeggen.
bij eerste twee niets gevoelt. bij de derde wel. was heel heftige steek, zat meteen dubbel... geen bloedverlies trouwens. geen enkele keer... groetjes, lidwina
Dat vind ik een goeie! Ik heb hetzelfde...voel m'n eisprong ook niet dus vraag me af of ik dan een evt innesteling ook niet zal voelen. Heb nm in mei toen ik zwanger werd (mk geworden) een innestelingsbloeding gehad ,maar dacht toen dat het m'n menstruatie was. Maar gevoeld heb ik de innesteling niet.
Bij mij was het heel lichtroze en was het 2 dg een heel klein beetje. Het is bijna niks, maar omdat m'n normale menstruatie ook altijd heel weinig is..merkte ik geen verschil.
hoi dames, heb toch nog even een vraagje, heb al een week pij/krampjes in mijn onderbuik. Gisteren werd dit ineens heel pijnlijk net of ik ongi moest worden, en vandaag nergens last van gehad tot dat ik van morgen bij de 1e keer plassen bruinig en licht roze slijm had en nu vanavond eerst heel bruin slijm en daarna wit slijm verlies had. Wat is dit?? Herkent iemand dit?? Wat voel je bij een innesteling? (Had bij de pil bijna geen ongi pijntjes.) liefs essiee