zou ik zwanger kunnen zijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 30 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo allemaal ben nieuw hier
    heb al ander halve week lichte hoofdpijn zeurend ongi gevoel en vlagen misselijk maar niet dat je zegt erg ....s'morgens 37'2 temp dat nu al een week nog 3 dg dan kan ik een test gaan doen omdat ik 03 sept ongi moet worden maar mn nieuwsgierigheid is zo groot ook omdat ik het zo graag wil......soms spelen alle gevoelens mee

nou wens iedereen su6 met testen en zwangerschap

liefs kaley

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    spannend zeg! :p

Ja dat wachten is soms errrrrgggg vervelend.
    Maar je temp is wel hoog, je bent misselijk en krampen...... het kan wel zo zijn...

Maar dat is pas zeker na het testen. Soms kan een lichaam je voor de gek houden.

Maar ik hoop voor je dat het wel raak is!! ;)
    Succes met wachten

3. Niet meer actief

hai

ja ik deed eerst niet tempen maar las het ergens op een site en sindsdien getempt en elke morgen geeft ie 37'2 of 37'1 aan soms heb ik weeig gevoel in mn buiken mn afscheiding is ook glibberig (rare zin ook hahah)en moet vaak plassen word er gek van 20 aug had ik mijn eisprong en we hebben gemeenschap op 16..18..en 20 aug gehad en na die tijd heb ik steeds hoofdpijn gehad en raar gevoel...en inderdaad soms kan je gevoel je een loer draaien maar heb me nog nooit zo gevoel en heb een regelmatige cyclus altijd altijd op tijd dus is nu erg spannend ook

dank je voor je berichtje

liefs kaley

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    je hebt op hele goede dagen geklust, ;)

dus het kan zeker......

succes met testen

:p

5. Niet meer actief

ja dat dacht ik dus ook heb het ook nog nooit eerder meegemaakt om in de vruchtbare periode te klussen hahaha
    maar omdat ik een regelmatige cyclus heb weet ik altijd wanneer ik mn eisprong heb dus houd er nu rekening mee
    maar dat van dat temperaturen wist ik niet maar ben al 3 dg na mijn eisprong op 20 aug begonnen met tempen en elke morgen geeft ie 37'1 a 37'2 aan wat het betekent weet ik niet en waarom zo hoog weet ik ook niet weet wel dat ik s'nachts het erg warm heb en steeds moet plassen maar dat kan ook verband hebben met mn maanstonden over 4 dg denk ik dan hahahah

rustig afwachten al is het wachten moeilijk zou het liefst nu een test doen
    maar weet niet of mn HCG waarde genoeg is al en vandaag weer steekjes aan mn rechterkant van mn onderbuik

dank jullie voor je reactie heel lief en zinvol ook

liefs kaley

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zou nog even wachten met testen. Dat is echt heel erg moeilijk, ik weet het, :(

Maar als je dan kunt testen, is het nog extra spannend.

Over 4 dagen is het zaterdag/zondag ongeveer. Ik zou als ik jou was de test vrijdag in huis halen. Dan ga je niet eerder testen dan eigenlijk kan.

Laat me even weten als je positief test!! :p

7. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Aan je kwaaltjes te lezen heb je wel de kans..

Je temp kan nog alle kanten op hoor.. Ik had ook vele kwaaltjes en tot de voorlaatste dag 37.3 of hoger en de laatste dag was het ineens 36.8 en 's avonds werd ik plotsklaps ongi.. dus dat kan echt nog dalen.

En je zegt het zelf al, testen heeft nu nog geen zin. Veel testen (en dat is ook nog afhankelijk van de persoon en welke test) testen negatief omdat je nu nog niet genoeg hcg in je urine hebt. Dus als je nu toch wil testen kun je er teleurgesteld door worden.

Je moet echt nog ff geduld hebben hoor..
    Je lichaam kan je echt heel erg voor de gek houden, houd daar rekening mee.. zeker als je erg graag wil...

Succes met geduld hebben en ik duim voor je!

8. Niet meer actief

hai hai

ja ik wacht ook nog af en haal vrijdag een test in huis weet alleen dat ik dit niet eerder heb gehad en komt ook bij heb een hersteloperatie van 5 uur ondergaan ivb met eerdere sterilisatie en operatie was geslaagd dus nu zou het wel een heel wonder zijn als ik gelijk al zwanger zou zijn toch ?

en geduld heb ik wel hoor dat leer je wel in de afgelopen tijden want een keizersnee meemaken zonder kind hahaha is niet niks maar was het meer dan waard ook

en laat het zo snel mogelijk weten als de test nega/posi is

liefs kaley

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  10. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    Ik heb hetzelfde als jij (alleen geen hoofdpijn, dus dat staat niet in de quote)
    Mijn ei was op 21ste, dus geklust op 17-19 en 21 aug.
    Ik ga dinsdag testen!
    Ik zal aan je denken dit weekend en duimen voor je!
    Succes meid!

(zou leuk zijn, rond dezelfde periode raak!) :D

11. Niet meer actief

hai hai
    nou vanmorgen zelfde temp maar toeniknaar het toilet ging en bij het afgeven een bruin glibberig sliertje en ander glibberig spul zou ik dan toch het weekend ongi worden dit heb ik nog nooit eerder gehad voor mijn maanstonden dat ikvan te voren al iets zag en heb het nu niet meer s alleen bij het afvegen

wie weet wat het kan zijn

liefs kaley

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    veel zwangere hebben het ook gehad, wat bruinige afscheiding rond de ongie periode, is heel normaal, ik zelf heb het niet gehad, maar je hoop op zwanger zijn is nog niet weg. ik duim voor je meid.

13. Niet meer actief

hai hai

ja heb verders nergens last van en was heel weinig zat meer andere afscheiding bij dan bruin was heel licht en heb geen krampen ofzo en mn temp wasvanmorgen ook nog 37'1 heb wel meer jeuk aan mn borsten en buik zou het alsnog een innesteling kunnen zijn ik had 20 aug mn eisprong dus zou het nu de 11dg zjn na de eisprong

liefs kaley

14. neleke

neleke Lid

7 mei 2006
    43
    0
    0
    Studente
    Affligem
    Ik zou afwachten tot je kan testen,het zou natuurlijk kunnen,maar ook niet,want ik heb net voor mijn regels buikpijn en niet tijdens... en misselijk zijn heb ik ook net voor mijn regels

15. Niet meer actief

hai hai

ik heb tijdens mijn regels ontzettende buikpijn altijd al gehad en ben nooit misselijk ben nu ook nog niet misselijk soms alleen bij vlagen enheb altijd voor mijn regels ongi pijn maar dit heb ik al na mijn eisprong en die temp heb ik ook nog nooit gehad doe ik nu voor het eerst het enige wat ik had was na mijn eisprong hoofdpijn en jeukende borsten en dat heb ik nog steeds die borsten en buik jeuk en blauwe aders nu was me opgevallen en voor de rest voel ik me goed alleen zo veel plassen ben ik net van het toilet en kan ik alweer maar goed ik wacht rustig af ga mij niet blij maken nog

liefs kaley

16. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    bij mij is ook het ook beetje een groot vraagteken waarneer me ei is geweest ik ga maar uit van me laaste menstruatie en die was 24 dagen. dus moet morgen ongi worden. maar ik heb wel gesext op 16 18 en 20 augustus. en had mijn eisprong om 18 augustus of ik moet togh een cyclus hebbeb gehad van 28 dagen dan zou de 20 ste me eisprong zijn. dus het is gewoon even afwachten. ik heb net getest een dag te vroeg eigenlijk maar ik test dinsdag nog een keer omdat ik dan volgens de cyclus van 28 dagen ongi zou moeten worden.

17. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    bij mij is ook het ook beetje een groot vraagteken waarneer me ei is geweest ik ga maar uit van me laaste menstruatie en die was 24 dagen. dus moet morgen ongi worden. maar ik heb wel gesext op 16 18 en 20 augustus. en had mijn eisprong om 18 augustus of ik moet togh een cyclus hebbeb gehad van 28 dagen dan zou de 20 ste me eisprong zijn. dus het is gewoon even afwachten. ik heb net getest een dag te vroeg eigenlijk maar ik test dinsdag nog een keer omdat ik dan volgens de cyclus van 28 dagen ongi zou moeten worden.

18. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0

19. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik bedoel als ik uit moet gaan van 28 dagen dan zou ik de 22 augustus me ei moeten hebben gehad:D

20. Niet meer actief

hai
    ik heb altijd een cyclus van 26/28 dg en ik had mijn eisprong op 20 aug en ook wij hebben geklust op 16....18...20 aug dus zaterdag/zondag dit weekend zou ik ongi moeten worden al hoop ik van niet hahaah
    denk dat ik vanavond een test ga halen en dan maar afwachten

jij ook su6 spannend allemaal hoor

liefs kaley

Deel Deze Pagina