Met goede moed de volgende ronde in

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Aan gezien ik in het begin echt aan het ontpillen was en volgens mij ook geen eisprong had werd het wel moeilijk om zwanger te raken.. maar nu ik langzaam een normale/regelmatige cyclus begin te krijgen.. worden de kansen steeds groter!!:D;)
    Ik heb er dus goede moed in dat het snel gaat lukken (tja je weet nooit zeker, maar we blijven positief denken)..
    De laatste 2 ronde ook duidelijk de eisprong gevoeld, dus kom maar op met die volgende ronde... wie kletst ermee??
    Mijn menstruatie wil nog niet helemaal doorzetten momenteel.... dus dat is nog even afwachten!!!

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meid..!!

Hier gaan we met goede moed alweer ronde 4 in :D

Die tijd vliegt hahaha hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn :D

3. Lientjelove

Ik ga voor ronde 3 (eigenlijk ronde 5, maar de eerste 2 rondes waren ontpillen en zonder eisprong.. dus die tel ik lekker niet mee,hihi).. Ben je al weer aan het klussen jeem22? Ik zit nog afwachten tot dat mijn ongi goed gaat doorzetten.. pfff!!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja volop ga straks ff ovu testen halen..En mee beginnen
    Vorige x kwam mn ei namelijk 2 dagen eerder dus dan zou ik nu moeten beginnen met testen haha

Balen joh dat je ongi niet goed doorzet...!!

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ook wij zijn weer bezig ;). Ben vanaf mei 2009 gestopt met de pil en in sept zijn wij er weer voor gegaan. Alleen toen moest ik ingeent worden tegen de mex griep en dan mag je de 1e 8 weken niet zwanger worden. Dus ben deze maand benieuwd :).
    Wel houden we er rekening mee dat het weer lang kan gaan duren net als bij ons eerste kindje, maar het blijft toch weer spannend :).

6. Lientjelove

Ja.. maar ja!! Dan ga ik plassen en heb ik wat slijm met bloed erdoor heen (sorry!).. en nu al weer een uur niets!! Heel vaag, maar ik heb wel eens een keertje eerder gehad... dus we wachten af!!

7. Lientjelove

@ balou ook leuk dat je meegekletst!! Het zegt niets en hoeft ook niet te zijn.. dat je weer lang moet wachten: misschien valt het mee.. hihi!! We duimen ervoor!!

8. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Nee idd ik weet dat het nu evt ook sneller kan gebeuren. Laten we het hopen haha.

9. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

#9 Charlie007, 22 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2010
    Hoi, ik heb jullie gevonden....hier moet ik zo even kijken hoe het met de ongi staat. Heb een ob in...ha ha.

Gezellig dames, Balou hier ook de mexicaanse griepprik gehad, heb er maar 1 gedaan dus konden we al eerder beginnen dus nu naar de 3de ronde. Maar eerste ronde telde niet echt want we hadden compleet mijn vroege eisprong gemist, die kwam in eens op dag 10! Dus eigenlijk zie ik dit als ronde 2. Bij onze eerste was het in 1 x raak, maar goed, dat kan nu heel anders gaan. We zullen zien.

Wat heerlijk dat er eindelijk een waterig zonnetje te zien is buiten. Werd weer eens tijd!

Groetjes, Charlie

ps. net gekeken en hier zijn de duivels er echt hoor dus mijn banner klopt...vandaag is het dag 1, eisprong rond 3 februari..

10. Lientjelove

Je hebt ons gevonden... gezellig!! Bij mij geen bloed meer te bekennen.. al sinds 2uur niets meer en mijn borsten doen weer pijn.. echt heel vreemd. Ik wil gewoon aan een nieuwe ronde beginnen of zou er misschien toch nog een kans zijn???

11. Charlie007

Nou test dan gewoon nu, heb je er een? Als je zwanger bent ben je zwanger en kun je op elk moment testen! Doe het maar gewoon, wie weet is het gewoon zo, het kan echt!

Charlie

12. Lientjelove

Haha... niet boos op me worden hoor.. haha!!! Ik ga morgen testen.. heb net geplast en tja... ik doe morgen een test!!

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hoi, ik doe mee
    Wij gaan ook voor ronde twee. Spannend.
    Ik zit alleen nog wel elke keer in de worstel omtrent de eisprong... oefening baart kunst haha.

14. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

En oja Lientjelove.... jou verhaal klinkt erg spannend. Ik zou ook gewoon testen als ik jou was.
    Knap dat je tot morgen kunt wachten...
    Laat maar even weten wat het geworden is.

15. Lientjelove

@nijnonijntje... ja ik hou het spannend.. daar hou ik van.. haha!! Niet bewust hoor, maar het rommelt gewoon nog hier.. ik heb mijn banner weer veranderd.. heel vervelend..
    En jij... weet niet wanneer je eisprong is, of weet je niet goed.. wanneer je moet klussen??? Je kunt jezelf temperaturen.. en proberen om de dag te klussen... best een kunst hé.. dat zwanger raken!!

16. Charlie007

Als je vier keer om de dag klust vanaf dag 9 of 10 dan moet het wel goed gaan, tenzij je cyclus erg lang is, of valt dat mee?

Spannend hoor Lientje! het zou zo maar kunnen! Maar we horen het morgen dan wel! Ik zou niet kunnen wachten hoor hi hi!

C.

17. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Lientjelove: ben benieuwd!!! Ga je nu een test doen??

18. Lientjelove

haha.. nee morgen, maar net weer wat bruinverlies, dus zal wel een negatieve test worden.. ben ik bang..

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hi dames!

ik schrik even van de mex. griep! heb deze in nov en begin dec gehad maar wist niet dat je dan 8 weken moet stoppen met zwanger worden!!!

maar affijn heb nu even een rust maand weant ik zat na laatste vmk er beetje door heen maar hiernaar weer met pos. moed tegen aan!

hoop voor de wachtenden dat het raak is!

20. Lientjelove

Nog voor de meiden die het willen weten... vandaag een negatieve test gehad.. en ongi begint nu wel door te zetten.. dus eindelijk verder naar de volgende ronde!!! succes allemaal!!

Deel Deze Pagina