Hoe werkt dat nou?Hoeveel kost dat? Ik ga 3x in de week en en terug van mn werk,maar volgens mij is het veel duurder nu. Van de site word ik ook niet echt wijzer.. Wat is nu het handigst voor mij? Hoop dat iemand me kan helpen
Het ligt er een beetje aan met welk vervoer middel je gaat denk ik. Je moet iig n kaart hebben, een persoonlijke of gewone. En daar zet je dan geld op of n abbo. Soort chipknip zeg maar. Er zijn automaten waar je dat bij kan doen maar ook via de website kan t (maar dan moet je nog steeds je pas opladen bij de automaat). Alleen abbo's kan je niet bij een automaat ophalen daar moet je voor naar n loket. Welkom bij : GVB voor meer info. Maar bellen daar word je stukken wijzer van dan van die bagger sites van t OV
Normaal met de strippenkaart waren wij gemiddeld 80 euro per maand kwijt en nu rond de 100-110 euro :S Nu willen wij een abonnement op zijn kaart laten zetten, maar ik kan nergens vinden hoeveel zo een maandabonnement kost. En hoe we die erop zetten. Ik vind die OV site ook maar niks
Ik ga van de week maar even na het loket dan.. Dus het is wel duurder pfff,waarom moet ook altijd alles veranderen heb daar zn hekel aan bah
mss dat je hier wat wijzer van wordt, is wel van de RET, dus deze zone tarieven zijn voor rotterdam... RET - Sterabonnement zonder abonnementencoupon
wat gek. ik ben juist goedkoper uit, kan nu namelijk ook voor 9 uur met 40% korting reizen. ik vind het ideaal.
Als je met de trein reist moet je via NSsite een voordeel abbo op je OVchipkaart zetten. Voor zover ik heb gelezen is dat gratis.
Bedankt meid! Komt goed uit, wij wonen ook in rotterdam. Loopy zoiets zag ik ook ergens voorbij komen hoe werkt dat? Mijn man gaat 6 dagen per week heen en terug met het ov. Zou hij ook korting kunnen krijgen