bruine afscheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bianca hofstad, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    ik heb vaak last van slijm bij het afvegen. net ben ik naar de wc geweest
    en had ik weer een beetje afscheiding met het afvegen maar dit keer een beetje bruine afscheiding. is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken

groetjes bianca

2. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Bianca,

Hou het eventjes in de gaten, je kan je zorgen maken maar je kan er absoluut niks aan doen. Ik kan je ook niet helemaal geruststellen. Het kan een teken zijn dat de zwangerschap toch niet goed zit maar het kan ook zo zijn er bij de baarmoedermond een vaatje is geknapt. Ook zie je vaak dat je wat meer afscheiding hebt. Het kan dus alle kanten op.
    Als de zwangerschap niet goed zit, krijg je ook andere klachten zoals menstruatiekrampen en helder bloedverlies. Mocht dat zo zijn, neem dan even contact op met je eigen verloskundige.

Succes eventjes,
    Groetjes,
    Japke

3. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    bedankt voor je reactie.
    ik hoorde dat veel vrouwen last hebben van bruine afscheiding. sommige af en toe en sommige 9 maanden lang. ik hoor van meerdere mensen dat dit verschijnsel er gewoon bij hoort.

dus wacht wel effe af.
    ik heb nog nooit gehoord dat iemand bruine afscheiding had en dat de zwangerschap is misgegaan. waar ik het van gehoord heb die hebben gewoon een goede zwangerschap gehad.
    het is ook maar licht slijm en vandaag heb ik er geen last van.
    dus maak me maar geen zorgen

groetjes bianca

Deel Deze Pagina