hallo, Ik heb een vraagje. Ik ben nu al ruim 3 maanden niet ongesteld, de testen blijven negatief... (leste keer was maand geleden) Ik ben al bij de huisarts geweest en die vertelde mij dat er soort van een folikel is blijven zitten. ik heb medicijnen gekregen om alles weer op ritme te krijgen, maar deze werken nog niet. ( strip was een maand geleden) ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb aan het begin wel bruin afscheiding gehad en ik heb in de avond een vol gevoel in me buik en heel veel last van maagzuur. mijn borsten voelen gespannen en pijnlijk aan. hoe groot is de kans dat ik wel zwanger ben? en waarom geef de test dan niet positief aan ipv negatief?? vroeg al een paar keer om doorgestuurd te worden maar ze sturen me ook niet door.... misschien dat jullie een antwoord kunnen geven?? mvg flitsendesannie
hoi als je testen negatief zijn ben je niet zwanger. Het is wel vervelend dat de medicijnen die je hebt gekregen niet helpen. Ik zou nog eens naar de huisarts gaan en vragen wat je nu kunt doen. Meestal is afwachten het meest logisch (ook al is dat vervelend). Doorsturen naar de gynaecoloog is hiervoor eigenlijk niet nodig. Mirjam