vandaag gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nursie31, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hoi,
    Ik ben Rachel en we hebben vandaag besloten om te stoppen met de pil. wij willen al heel lang graag een kindje, maar omdat ik een aangeboren hartafwijking heb is dit erg lastig en moest dit in samenspraak met de cardioloog, Vorig jaar heb ik een hartstilstand gehad en een ICD gekregen een apparaatje onder je huid die je hartritme continu controleerd en ala er een levensbedreigende ritmestoornis optreedt dan geeft hij me een schok. Een soort ingebouwde defibilator. Vorig jaar had ik als groen licht gekregen maar door dit gebeuren is dit uitgesteld. Nu groen licht gekregen en we gaan ervoor, we willen niet langer wachten. Ik ben benieuwd hoe lang het bij sommige duurde voordat ze zwanger werden na het stoppen met de pil.
    Ik hoop dat het lukt en of alles goed zal gaan. ook met mijn gezondheid.
    Ik vind het erg leuk om ervaringen te lezen.
    Groetjes Rachel

2. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Welkom meid..
    Ik ben vanaf december gestopt en nog niet zwanger..
    Ik hoop dat je snel een regelmatige cyclus hebt en dat je maar snel zwanger mag zijn.. Hopelijk gaat het met je gezondheid ook goed.

Liefs

3. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hoi,

ook ik ben in december gestopt en zoals je kan zien in mijn onderschrigt ben ik pas twee keer ongi geworden
    ik hoop dat je cyclus gauw op gang komt!
    en dat je geen problemen met je gezondheid krijgt

veel succes iedergeval

4. Linana

Linana Niet meer actief

Allereerst welkom!
    Hopelijk komt je cyclus inderdaad snel op gang. Ikzelf ben gestopt op 25 april en heb tot op heden nog helemaal geen rood bezoek gehad..

Hopelijk gaat alles ook goed in combinatie met je gezondheid.

5. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    #5 Nursie31, 14 mei 2011
    Laatst bewerkt: 14 mei 2011
    Badankt voor jullie reactie!
    Ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen, en natuurlijk ben ik ook best bang hoe het met mijn gezondheid zal gaan, maar ik ga ervan uit dat als de cardioloog zegt dat het kan dat het ook zal gaan, ik blijf onder behandeling van de cardioloog en als het zover is gaat de cardioloog samenwerken met de gynecoloog. Ik laat het rustig op me afkomen we hebben geen haast. Ik vind het een erg leuk forum ook om te lezen hoe snel mensen zwanger worden na het stoppen met de pil, er zijn veel verschillende verhalen.

Gr Rachel

6. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hoi,

Hopelijk heb je snel een positieve test en gaat het qua gezondheid ook allemaal goed.!
    Ikzelf heb in januari mijn spiraal laten verwijderen wegens klachten en vanaf nu gaan we ook zonder condoom dus we gaan helemaal voor een kindje!

7. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Hoi :)

Spannend he, dit? Ik ben vorige week gestopt met de pil en wacht vol spanning af wat mijn cyclus gaat doen. Zit nu in het laatste restje "onttrekkingsbloeding" dus we zullen zien.
    Bij jou is het extra spannend, met je gezondheidsproblemen. Hoop dat het heel snel raak is bij je, en dat je gezondheid goed blijft. Je zult misschien extra controles krijgen tijdens je zwangerschap?
    Heel veel succes en plezier de komende tijd!

leuk dat er zoveel dames zijn die net zijn gestopt!

8. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Welkom op dit forum. Zoals anderen ook zeggen hopelijk komt je cyclus snel op gang. Ik ben zelf gestopt in December 2010 maar heb last van hele lange cyclussen. Hopelijk gaat het straks als je zwanger bent goed met je gezondheid. Ik hoop voor je dat het straks snel raak is.

9. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Leuk dat er dames bij zitten die net gestopt zijn met de pil. Ik heb gister voor het eerst bloedverlies gehad dus ik ben benieuwd hoe snel de cyclus op gang komt. zoals ik bij amber23 lees kan dit wel een tijd duren. Gelukkig geen haast en doen we alles rustig aan. Leuk om zo met meiden contact te houden en hopelijk kunnen we elkaar snel feliciteren. Heel veel succes en plezier. En we houden elkaar op de hoogte!!
    GR Rachel

Deel Deze Pagina