rare vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door amber23, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike80

maaike80 Niet meer actief

Hoi hoi,

Wat grappig zeg,:) ik had het er met mijn man deze week nog over dat nu rond de ovulatie, er niks meer uitloopt. ;) Ik dacht hihaaa misschien een teken dat bevruchting goed is gelukt, hihi.;) Maar schijnbaar is dit dus normaal, we wachten af deze ronde.

2. Alita

Alita Niet meer actief

Weet je wat het wel kan zijn...als je je ei krijgt staat je bm mond open...misschien dat dan het sperma beter in de bm blijft...

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hihi, zo noemen we dat altijd ja. Ik struikel altijd over het woord masturberen! :D
    Ik heb wel eens gezegd dat vreemdgaan voor hem geen optie is :cool:
    (Niet dat hij er ook maar over nadenkt hoor)

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    volgens mij is het inderdaad zo dat in je vruchtbare dagen er minder terug komt. dat het blijft hangen in je eigen slijm zeg maar.
    het kan ook dat omdat de bmm hoger zit met je vruchtbare dagen en dat het sperma dus ook verder naar binnen komt, en dat het daarom dus langer duurt voor het er evt weer uit komt...

5. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hihi wat grappig eigenlijk:p ik vond het altijd vreemd dat het er uitliep en nu lees ik dat het dus normaal is:D ben ik toch niet zo raar hahaha misschien dat het rond de vruchtbare dagen minder is maar daar heb ik nog niet op gelet hihi;)

6. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ik vond het altijd beetje genant haha, maar nu is het gewoon geworden en heb er indd minder last van rond m'n vruchtbare dagen! :p

7. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Wat is het toch heerlijk om te lezen dat je niet de enige bent.. :)

8. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig ik maar denken dat ik de enige was waar altijd alles er bijna weer uitliep. We dachten dat we ook de enigste waren die een badlaken klaar legden voor de tijd. Zo dat we niet elke keer een schoon dekbed hoefden maar daar zijn we dus ook niet de enigste in.

9. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL

Wij dachten er precies het zelfde over zo van he nu kan het wel eens raak zijn want er loopt niks uit. Maar schijnbaar is dat bij iedereen zo en moeten we de ronde af wachten.

10. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    oh, zo herkenbaar!
    Fijn dat er zoveel dames zijn die hetzelfde hebben. Hier loopt "alles" er ook altijd weer uit. Vond ik eerst, voordat we bezig waren met zwanger worden, natuurlijk niet zo erg. Even naar de wc, zwaartekracht zn werk laten doen en het is er zo uit. Maar nu heb ik liever dat het binnen blijft haha. Blijf nu dus ook gewoon liggen, evt met benen iets omhoog.
    Of het minder is tijdens de vruchtbare dagen weet ik niet. Ben pas een week gestopt. Daar kom ik over een tijdje nog op terug!

Deel Deze Pagina