heb jij bruinverlies gehad voor je zwangerschap?

Discussion in 'Zwanger worden' started by hairdresser, Jan 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    ik zit vandaag op mijn nod 14 dpo en heb nu 2 daagjes licht bruinverlies.
    mijn temp is nog steeds 37.0 vorige maand was die al op dag 35 36,6... ben een beetje onzeker nu...

hebben jullie ook last gehad van buinverlies in het begin van jullie zwangerschap zoja hoe zag het eruit.was het dun of dik heel donker of licht.
    bij mij ziet het eruit of je net klaar bent met je ongi zeg maar net dat laatste restje oud bloed.....

ik hoop op veel reacties.

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    hairdresser ik heb het gelzen op een site gisteren ivm symptomen van zwangerschap, weet niet meer welke en daar spraken ze over dat het kon., je kan aan de zwanger ook eens een oproep lanceren

3. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hoi,

Een paar dagen voor mijn NOD, had ik een beetje donkerbruin bloedverlies. Een beetje zoals aan het begin van de menstruatie. Dus ik dacht toen dat mijn ongi naderend was, maar enkele dagen later had ik een posi test.

Ik heb nooit echt getemperatuurd moet ik eerlijk bekennen.

Succes en ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.

Groetjes,
    Elvira

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    das een gooie zico... dan mag er op deze wel een slotje op anders staan er 2 met dezelfde onderwerpen

dus slotje please

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Ik heb vanaf mijn eisprong last gehad van bruin verlies.. tot een dikke week nadat ik een +++ in mijn handen had... Bruin zegt helemaal niets.. het is oud bloed en waarom dat er op dat moment uitkomt is niet duidelijk. Je temperatuur is nog mooi en als ie zo blijft dan denk ik dat je best eens een ++++ testje in je handen kan hebben over een paar dagen

6. Michelle20

Michelle20 Actief lid

Jan 3, 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Mijn reactie is al bij je bekend he?!

suc6 meid hopelijk is het raak!

7. jo7

jo7 Actief lid

Nov 17, 2006
    458
    0
    0
    Hoi Hairdresser,

Ik zit nu een dag 1 dag voor mijn NOD.Vanacht had ik even wat bruin bloedverlies.Ik al balen maar vanmorgen niks meer.Misschien zijn het de :evil: :evil: :evil: en misschien ook niet?
    Vanmorgen was mijn temp nog 36.8 en dat is het al sinds de eisprong.
    Afwachten dus.

Hoop voor je dat het weg blijft.
    Groetjes Jo

Share This Page