Ja dat is niet leuk als je zo lang op je ongesteldheid moet w8en Dus als ik het goed begrijp ben je sindsdien nog maar 1x ongesteld geweest?
het zou wel leuk zijn als het nu wat regelmatiger is ....dus misschien heb je wel gelijk DUIMEN DUIMEN DUIMEN [-o<
Ik heb gistermiddag(was eerder naar huis gegaan omdat ik lichtelijk buikpijntje voelde wat kan duiden op eisprong) geklust met mijn mannetje en het viel me op dat het zaad erin bleef, ook al lag ik gewoon op mijn buik/rug...
Hmm, ik heb een aantal jaren geleden tijdens bilologie op een video gezien waarop te zien was dat de baarmoedermond zich een soort van in het sperma duwt, waardoor de sterke spermacellen sowieso wel binnenkomen en er dus niet meer uitlopen. Volgens mij kan je dat ook voelen aan het samentrekken van je vaginaspieren... Volgens mij kan dus nooit ál het sperma naar buiten lopen, zelfs al sta je direct weer rechtop na de gemeenschap. Je lichaam neemt het sperma toch wel op... Met je billen op een kussen en liggen blijven met benen omhoog is volgens mij allemaal maar blabla. Beter kort na de gemeenschap even een bezoekje brengen aan het toilet om blaasontsteking te voorkomen is een opmerking die hier op het forum vaak voorbijvliegt en dat lijkt me ook verstandig.