Hihi, ik hoop ook dat het voor mij niets zal uitmaken als het zover is. Zo'n klysma he, moet je dat doen als je weeen al zijn begonnen?
ahum... een klysma is ook geen pretje! bahbah krijg je nog meer kramp en rot gevoel... tenminste! denk idd dat je het niet eens echt in de gaten hebt als je moet poepen poep je en daarbij de vk heeft wel meer gezien
haha.. je schaamte gevoel is zoiezo weg op hetmoment dat je aan het bevallen bent. Al loopt de hele wereld aan je voorbij... En vlak daarna doe je ook echt voor iedereen de broek uit. Ik had echt 0,0 schaamte meer...
hihihi wat een bekend verhaal, ja ik maakte me ook zorgen hoor van te voren Maar als je eenmaal aan het persen ben dan maak je je nergens meer druk over echt niet en zeker niet over je poep je wilt maar 1 ding en dat is dat kind eruit! En acheraf als ik er weer aan terug denk Mijn man zei zelfs, zoooooooo heeeeeee ze hadden aan het bakje niet genoeg, moest een emmer komen een beetje overdreven hoor, maar zo kwam het er op neer hihi
Nou ik had dus ook een klysma (kun je trouwens zo kopen bij de apotheek) maar je mag dat niet te vroeg doen want anders dan duurt de tijd tussen de weeen en de geboorte nog te lang en dan heb je nieuwe voorraad ... Ik had met de VK afgesproken dat zij mij zou zeggen wanneer, ongeveer bij 6 cm ontsluiting zei ze... De zaken liepen anders, ik werd ingeleid omdat Iman te klein was, ik moest blijven liggen omdat ik aan een infuus lag, Iman een draadje op haar hoofd had gekregen en ik een band om mijn buik had, en tegen de tijd dat ik 6 cm ontsluiting had DACHT ik nog niet eens meer aan mijn klisma De gyn zei erna dat het juist goed is, want als dat eruit komt betekend het dat je goed aan het persen bent...
Ik was er ook heel bang voor en ik ben onverwachts ingeleid dus mijn klysma lag thuis en ik lag ook vast aan allemaal draadjes dus het had toch niet gekunt. Ik heb geen ontlasting verloren tijdens mijn bevallen ook niet met persen en daar was ik zo blij mee,nu nog steeds Dus het hoeft niet zo te zijn dat het gebeurt en als het wel gebeurt kan je er toch niks aan doen.
Hahaha, daar heb ik ook aan gedacht van te voren! Maar ik heb niet gepoept, ik piste alleen ff de verloskundige onder Die liep ineens weg.... ik schreeuwen; waar ga je heen!? Ze ging dus ff een schone jas aantrekken.....
schijnt heel normaal te zijn maakte maar daar voor me bevalling echt druk om haha en riep zodra de bevalling begind slik ik heel veel norit haha dan poep ik niet alles onder. toen het eenmaal zover was heb ik er niet aan gedacht helaas is het ook een keizersnede geworden.
Ha ha wat een grappig onderwerp. Straks raak je aan de diaree door de klysma dan lijkt het mij echt niet fijn, dus dat doe ik maar niet. Mijn vriendin is kraamverzorgster en bij iedere bevalling poept de kraamvrouw wel (dan pers je ook goed). Vaak wordt dit zonder dat je het doorhebt weggehaald. Ik werk in de zorg dus ik verschoon dagelijks mensen en nu mogen ze een keer mijn poep opruimen hahaha. Ik hoop alleen dat het niet te erg stinkt dus geen chili con carne. Groetjes Senna
Daar vragen de mensen die je verzorgd ook niet om Nu snap ik dus waarom ze zeggen dat je alleen maar licht verteerbaar mag eten
Ik heb mij daar nooit druk overgemaakt, ook niet toen ik zwanger was. Mijn eerste twee kinderen heb ik niet gepoept tijdens het persen. Bij de derde wel, so what! Dat zijn inderdaad dingen waar ik mij totaal niet druk over maak.
nee het licht verteerbare eten is omdat je tijdens de ontsluitingsweeen vaak misselijk wordt en soms moet overgeven! Als je eten licht verteerbaar is heb je er minder last van.
Als je je hier echt enorm voor schaamt, kun je ook een klysma vragen in het ziekenhuis of zelf kopen bij de apotheek. Ik moet er nu ook niet aan denken, maar jah! Het hoort erbij zeggen ze.
Ik had er niet eens bij stil gestaan. Dat vertelt echt niemand je als ze over hun eigen bevalling vertellen. Misschien heb ik juist mensen getroffen die niet hadden gepoept. Nou ja, ik zie het wel. Ik kan er weinig aan veranderen als het wel zo is. Ik ga ook op de baarkruk, dus misschien gebeurt het dan nog wel sneller,