Miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Vanilia, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn cyclus. Zoals aan mijn onderschrift te zien is hij vrij stabiel. Behalve dus de uitschieters van 33 en 30 dagen.
    Bij mijn laatste cyclus heb ik een test gedaan en die gaf negatief aan en de volgende dag werd ik dus ongesteld.
    Ik kan mij herrineren dat ik bij alle 2 de keren dat mijn cyclus langer was ik last had van bloedproppen. Bij mijn cyclus van 33 dagen (geen test gedaan...) was ik heel erg misselijk en tijdens 1e dag v/d menstruatie hèle erge buikpijn gehad. Vooral de afgelopen maand zat er een enorme bloedstolsel in mijn maandverband en tijdens het plassen 3 bloedstolsels het waren net stukjes vlees.
    Heb ik misschien 2 keer een miskraam gehad? Is dat mogelijk?

Groetjes Vanilia

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Vanillia,

dat is altijd moeilijk te zeggen. Het zou kunnen, want als er een hele vroege miskraam hebt, is je baarmoeder iets harder aan het werk dan normaal en je kunt inderdaad wat stolsels verliezen.
    Maar dit kan ook gebeuren zonder dat je zwanger bent (geweest). Ik zou het niet als miskramen beschouwen als, puur omdat het vaker voorkomt dat het normaal is dan dat het van een vroege miskraam is.

Groetjes Brigitte

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Dank je wel voor je antwoord.
    Ik beschouw het inderdaad niet als miskraam, aan de andere kant heb ik er ook niks aan als het wel zo was. Ik vroeg het me wel eens af en dacht vraag het gewoon lekker even :)

Doeg, Vanilia

Deel Deze Pagina