Zoals de titel al zegt. Wie moet er nog zwanger worden maar weet de namen voor zowel jongen als meisje al? Wij wisten deze namen al voordat we überhaupt al gestopt waren met de pil..
Wij hebben ook zowel de naam van een jongen als een meisje al. Meisjesnaam had ik al voordat ik me man leerde kennen. Jongen zijn we later op gekomen.
De meisjesnaam hebben we inderdaad al! Jongensnamen zijn nog wat moeilijker, heb er al wel een paar, maar VL reageert nog niet zo enthousiast... Liefs,
Toen we net samen waren keer over gehad en bleken precies dezelfde namen te hebben voor zowel jongen als meisje.. in januari onze zoon geboren en de naam lijkt er niet eens op!
Haha, dat zou ook nog kunnen gebeuren idd m0es! We zullen zien wat de hormonen allemaal gaan doen mocht het zover komen en wie weet wat voor namen we nog tegen komen.
Wij weten het ook al. Zowel voor een jongen als een meisje. Toch zou het me niets verbazen als de naam in de loop van de tijd toch anders zal worden. Van de jongensnaam zijn we namelijk ook al eens geswitcht omdat we een andere, leukere naam hoorden.
De meisjesnaam wisten we al heel lang. Maar met 30 weken zijn we toch geswitcht van Kyra naar Eva . Dé jongensnaam hebben we nooit echt gevonden (al hadden we beide keren wel een (andere) naam). Maar goed, we hebben 2 meiden nu
Ik had mijn jongensnaam al toen ik 16 was Bij onze 2e zoon had ik de naam ook al een tijdje in mijn hoofd voor ik zwanger raakte en nu nog steeds onze meisjesnaam die we bij de 2e hadden bedacht. Ik heb totaal geen idee wat voor jongensnaam ik nu zou willen ( mocht ik zwanger raken ) dus moet het maar een meisje worden
Meisjesnaam haden we voor de zwangerschap.... jongensnaam nu 2 weken Bij zoon hadden we de namen met 7 weken zwangerschap en de naam van dochter was blijven hangen van de eerste zwangerschap
Meisjes namen liggen al klaar, ik heb er 2 in mijn hoofd die er al jaren zitten en ze zijn nooit verandert. (al lees ik hier dat het nog wel zou kunnen veranderen als het zover is) Maar voor een jongensnaam komen we er niet echt uit, we werken nu al druk een lijst af maar nog steeds niets gevonden..
Och jee. Hier ook al voor het stoppen van de pil over de namen eens! Hopelijk kunnen we ze ooit gebruiken...
Bij ons eerste kindje zijn we echt pas tijdens de zs op DE naam gekomen, daarvoor waren we het nooit eens. Nu hadden we de namen al voordat we uberhaupt stopten met de pil. Zo te leze heel normaal haha