Rare vraag :?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloezem, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Hey dames,

Ik ben al even op internet aan het zoeken geweest maar kan nergens een soortgelijke situatie of ervaring vinden dus gooi de vraag in de groep
    Ik ben 10 weken zwanger, uiteraard vrijen mijn vriend en ik wel eens (zwanger worden is lastig zonder dat cruciale stukje ;) ) en gisteren deden wel dat ook, tot mijn vriend opeens stopte en geschrokken achteruit deinsde 'Ik voelde iets wegschieten' hij duwde iets aan de kant voor zijn idee en was helemaal van zijn stuk gebracht, er moest uitgebreid onderzocht worden of er geen bloed was en het idee dat hij de baby een hersenschudding gegeven had kwam niet meer uit zijn systeem..
    Ik zei zelf dat mijn baarmoeder waarschijnlijk inmiddels wat vergroot is en dat het waarschijnlijk was maar het hielp niet echt.

Heeft er iemand ervaring met een soortgelijke situatie en eventueel enig idee wat dat geweest zou kunnen zijn?

Liefs Bloezem

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Vrijen kan echt geen kwaad, geen man heeft ooit een baby op die manier kwaad gedaan of beschadigd. Moeder natuur zou wel gek zijn geweest, dan kwam er amper een baby of een gezond kind ter wereld!
    Geen idee wat het was, maar sowieso is de baby nog veel te klein om er überhaupt iets van te merken.

3. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hij hoeft echt niet bang te zijn dat de baby een hersenschudding heeft hoor, die zit veilig in zijn ""huisje"" met genoeg vruchtwater om zich heen.

4. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Haha ja precies! Dat probeerde ik hem ook duidelijk te maken maar met weinig geluk, ik snap wel dat hij wilt weten wat het was, dat zou ik ook wel willen weten maar ik denk dat dat voor altijd een vraagstuk zal blijven :)

5. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Vrijen kan echt geen kwaad tenzij een arts het af zou raden om een bepaalde reden. Gewoon doen want een orgasme schijnt voor de baby ook ontspannend effect te hebben.

6. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Ik denk inderdaad ook niet dat dit de baby was.

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Zeker niet de baby hoor! Zal eerder je baarmoeder geweest zijn oid.

8. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    de baby zal hij echt niet bijkomen als je 10 weken zwanger bent.

Het zal je baarmoedermond wel zijn geweest, die zit wat hoger nu.

9. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    o echt ik zou kei hard in de lach schieten

het waarschijnlijk je baarmoedermond wat hij voelde je kindje merkt het niet eens van de week was die kleine druk aan het trappelen toen wij het gezellig hadden in bed dus die merkt er weinig van

je zou evt zelf even kunnen voelen of er misschien niet iets zit en bij twijfel kun je altijd je verloskundige bellen

hoop dat hij eroverheen komt anders word het een s#xloze zwangerschap

succes

Deel Deze Pagina