na 'ongesteldheid' weer bloedverlies met ....iets

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door babybanjo, 19 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Hoi
    Ik heb in januari een miskraam gehad.Vrij snel leek mijn lichaam weer op orde, maar alle symptomen zoals pijnlijke borsten, die ik altijd na mijn ovulatie had, die kwamen niet terug. Tot deze maand. Maar nu blijven die pijnlijke borsten. Tot en met mijn ongesteldheid, die op 10 dpo begon, wat voor mij ook vroeg is. Dat is alleen gebeurd met mijn eerdere zwangerschappen. Testjes (10 en 2 dpo) zijn negatief, dus ik ben niet zwanger. De ongesteldheid heeft zeker vijf dagen geduurd en was gestopt. Maar vandaag (drie dagen later) verloor ik weer helderrood bloed met veel bruin bloed. Er kwam nu echter een klein stukje uit me, dat geen stolsel is, want ik kon het niet indrukken. Mijn borsten blijven ook pijn doen. Nu zijn mijn vragen:
    * wat zou dit kunnen zijn?
    * moet ik iets in de gaten blijven houden en zo ja, wat?

Misschien moet ik er bij vermelden dat ik 44 ben?

In ieder geval bedankt voor je antwoord.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat het is. Bruin bloed wijst op een oude bloeding, dus mogelijk is het nog wat bloedverlies wat achtergebleven is van de menstruatie. Daarnaast kan het zijn dat het een beginnende zwangerschap is geweest, wat mis is gegaan en dat dat de reden is geweest dat deze menstruatie raar verlopen is. Dit verklaart mogelijk de gevoelige borsten en het stukje wat je verloren hebt. Ik zou aankijken hoe de volgende cyclus verloopt en de volgende menstruatie. Succes!

Groetjes Monique

3. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Bedankt!

Deel Deze Pagina