Allereest kan het zijn dat ik hier helemaal verkeerd zit met mijn vraag maar ik weet niet zo goed waar deze vraag thuis hoort.. Ik probeer al enkele maanden zwanger te worden. Deze week zou ik ongesteld moeten worden en naar hoe ik me nu voel gaat dat helaas ook gebeuren. 2 dagen geleden moest ik plassen en toen voelde ik dat ik iets verloor. Het is het beste te omschrijven als een slijmpropje van ongeveer 2 cm. Het was doorzichtig en had een donker stipje.. Kan het zijn dat dit een mislukte innesteling eicel was? of is dat dan nog niet zo groot? Klinkt misschien heel stom maar ik heb gewoon geen idee wat het kan zijn en ik heb het ook nog nooit eerder gezien.
hoi Siedje, het is geen vruchtje hoor, dat is altijd rood doorbloed weefsel. In zo'n vroeg stadium zie je dara ook niks van terug bij een menstruatie, daar is het veel te klein voor. Het feit dat je het verliest zonder bloed zegt al genoeg, het kan dan geen vruchtje zijn. Waarschijnlijk gewoon een slijmpropje, dat kan wel eens gebeuren. Mirjam