rare vraag!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door lilo77, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    #1 lilo77, 9 jan 2018
    Laatst bewerkt: 9 jan 2018
    ik ben bezig met temperaturen. ik heb de afgelopen weken met een voorhoofdthermometer gedaan. nu las ik ergens dat dat helemaal niet betrouwbaar is en eigenlijk hiervoor helemaal niet geschik is.
    Nu wil ik wel met een "gewone" thermometer gaan meten maar vind zo'n ding in mn achterste nooit zo'n fijn gevoel. Nu las ik ergens dat je er vaseline op kunt doen zodat het wat prettiger aanvoelt. mijn vraag is of meerdere dat doen en of dat invloed heeft op je temperatuur? heb net namelijk getempt (met digitale en vaseline) en zat op 37.3 en moet morgen ongesteld worden dus daar werd ik wel blij van!

2. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik gebruik af en toe ook vaseline als het niet lukt met het inbrengen van de thermometer, dan glijdt het wat makkelijker naar binnen. Voor zover ik weet en uit eigen ervaring heeft het geen invloed gehad op mijn temperatuur.

lilo77 vindt dit leuk.
  3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Vaseline heeft geen invloed op je temperatuur. Maar je temperatuur van zojuist zegt helaas niets want je bent de hele dag in beweging geweest. Het gaat echt om je (rust)temperatuur in de ochtend. En daarnaast daalt de temperatuur bij sommigen pas nádat ze ongesteld zijn geworden.

Hoop natuurlijk wel voor je dat je zwanger bent!

lilo77 vindt dit leuk.
  4. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    nee, daar was ik al bang voor! hopelijk morgenochtend nog hoge temp en geen duivels :)

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Aangezien je nog niet eerder op de juiste rectale wijze met een normale thermometer hebt gemeten, zegt de temp van morgen helaas nog niks omdat je die niet kan vergelijken met je voorhoofdwaardes.

IK zou het voor nu even laten rusten en weer op de juiste manier gaan beginnen vanaf cd 1 (welke hopelijk niet komt natuurlijk :)).

Dus vanaf cd1 elke ochtend op dezelfde tijd rectaal meten. Dit direct na het ontwaken en nog voor je je bed uit gaat ;)

Succes!!!

Deel Deze Pagina