Hai meiden, ff een intiem vraagje Had vanochtend na de seks last van veel dikke witte afscheiding, wat korrelvormig, "fliebertjes"noem ik ze vaak. Wie herkend dit en heb je dat dan voor of na je eisprong? Had namelijk het idee dat ik een paar dagen ervoor een eisprong had, maar wordt door dit weer een beetje in verwarring gebracht..
er zat 13 minuten tussen je berichtjes, het is vrijdag avond. iets meer geduld! ik denk zelf dat het van de sperma is.
Ik heb dat altijd 5 dagen na mijn eisprong en noem het 'kwakje', maar ik weet dat het mijn dode ei is. Het is zeer regelmatig bij mij, standaard op de 5 de dag na de eisprong. Ik weet dan al dat ik niet in spanning hoeft te wachten op mijn NOD. Scheelt weer een paar sombere dagen!
ooow miel, ik ken dat! heb dat sinds ik hormonen gebruik niet meer, maar kreeg dat ook standaard. gele dikke flubber.. dan wist ik het al.
Lucht wel op bij mij. Kan dan weer (pesuedo) vrolijk verder met mijn 'leven'. Wat ik nu wel weer raar vindt is dat ik het nu nog steeds hebt. Ben nu op 8 dpo. We wachten het gewoon af.
Hee da's herkenbaar. Maar ik heb dat dan niet een keer, maar zie het vaker in de periode na de eisprong. Herkent iemand anders dit ook (dikke gelige slijmkloddertjes dus)? Jalena
Ok, dus het kan ook mijn ei zijn, ik dacht namelijk ook al dat mijn eisprong geweest was ( had 1 dag een erg hoge temperatuur) Maar vanaf gisteren had ik juist veel erg veel vloeibaar slijm, vandaag ook nog. Mijn temperatuur vanochtend was 35,9 zo laag heb ik hem nog niet gehad. Wat denken jullie? Ik begrijp er helemaal niets meer van.
Dan zou je ei nog kunnen komen! 1 hoge temp zegt namelijk helemaal niks hou je temp de komende dagen goed in de gaten!