Hallo Dames, Hier nog eff een vraagje, volgens mij heb ik vandaag mijn eisprong gehad, en ik hem het idee dat dit effect heeft op mijn humeur. Was de afgelopen 3 dagen zo verschrikkelijk prikkelbaar, nu zakt het weer een beetje af. Herkent iemand dit, of kan dit niets met de eisprong te maken hebben?
Hoi dromertje, Ik herken dat niet echt heb dat meestal een paar dagen voordat ik ongi ga worden, kan dan echt erg chagerijnig zijn. en dat is dan 1 a 2 dagen en dan is het weer over. Erg vreemd vind ik dat zelf. Essiee
Hi, ik herken dat eerlijk gezegd ook niet echt. Ben meestal rond eisprong soort van hyperactief, niet te stuiten en superhappy. Zit dan altijd onwijs goed in m'n vel! Voor de ongi heb ik het wel, inderdaad net als wat Essiee zegt. Echt onredelijk ben ik dan ook. Pffff hormonen! Succes ermee in ieder geval meid!
Haha, gelukkig ben ik niet de enige. Rond de eisprong vaak een beetje down. En voor m'n ogi... Prikkelbaar! En ik kan dan ook janken om niks. Voordeel is wel dat het na een goeie huilbui weer helemaal goed is met mijn humeur. M'n vriend moet er altijd wel om lachen. Hij laat me die dagen gewoon lekker razen.
Ik herken het heel sterk. Toen ik aan de pil was had ik het idd ook voor mijn ongesteldheid maar nu merk ik de afgelopen maanden dat ik voor mijn eisprong emotioneel kan zijn. Prikkelbaar is het niet echt meer omdat ik doorheb waar het vandaan komt en ik het onder controle heb. Even flink huilen bij een jankfilm en dan kan ik er weer tegen aan.
Ik denk dat je hormonen we degelijk voor wat veranderinggen kunnen zorgen tijden ovulatie! Ik ben niet prikkelbaar rond de eiersprong, maar heb wel last van een aantal pukkels die opeens verschijnen! Toen ik de pil slikte had ik nooit last van pukkels! Geef mij die prikkelbaarheid maar...
Ik heb eigenlijk iets anders hmmm schaam schaam maar ik zo'n mega zin in sex ! m'n man kan me niet bijhouden soms ... schaam schaam maar is wel handig ! Wel heb ik ook last van emoties hoor maar de 1e keer happy en de andere keer huilen.
Ik herken het ook wel hoor. Ik kan me dan aan bijv iedereen lopen irriteren, dat ik mezelf zo nu en dan even terug trek achter de computer of zo, zodat ik me daar even helemaal op kan storten.