Ik zou me vriend erbij roepen en zeggen je vriendin aan de deur Ik weet dat mijn vriend erom moet lachen en hij komt dan en zal haar dan wel ff vertellen dat ze niet meer hoef te komen of te bellen
raar mens.. als ik jou was zou ik ook dat nummer waar zei mee belt blokkeren. Dan heb je er ook geen last meer van. Als ze nou nog eens aan de deur komt duidelijk zeggen dat het niet kan en een goedendag wensen.. Als ze dan blijft komen is het helemaal niet pluis Sommige mensen hebben een laag drempeltje voor dat soort vragen
Lijkt wel of ze je vriend bewust op de heen en terugweg naar en van zijn werk is gevolgd tot aan jullie huisdeur. Ze is vast verliefd op hem en probeerde bij jou zijn telefoonnummer te scoren. Ze wou ook niet dat jij je vriend erbij riep? Vast omdat hij haar dan zou herkennen en ze door de mand viel als ze echt wou carpoolen dan vroeg ze toch wel om te carpoolen aan iemand uit haar eigen bedrijf? Dan ga je toch vragen om te carpoolen aan je collega's of plaats je een advertentie of hang je een briefje op het prikbord van je werk? Ik denk dat ze smoorverliefd is op je man. Wie weet kent hij haar niet bewust, maar is hij haar bijv een keer tegen het lijf gelopen op haar werk? Wie weet werkt ze wel als cassiere ofzo en kent zei hem daar van?