ik verveel me savonds vaak als mijn dochter op bed ligt. ik ben dan ook op zoek naar een leuke hobby. nu kwam ik toevallig uit op een site over thuiswerk. advertenties lezen en dat soort dingen. maar je hoort ook vaak van oplichting enz bij dit soort dingen. ik heb er drie gevonden maar mijn vraag is of jullie ze kennen en of het betrouwbaar is? * globaltestmarket *zinngeld * toluna als er verder nog leuke dingen zijn hoor ik het graag van jullie.
Zinngeld is geen oplichting het gaat niet erg hard want ik plaats geen reacties enzo maar oplichting is het zeker niet . Globaltestmarket heb ik ook een tijdje gedaan maar die ging me exht te langzaam dus die heb ik weer gestopt De laatste ken ik niet
en als je dan bij zinngeld een gratis product aanvraagt bijvoorbeeld, wordt je dan daarna niet helemaal overhoop gebeld en gemaild door bedrijven?
zinngeld heb ik een paar keer uitbetaling van gehad. gaat idd langzaam maar ach tja, voor het grote geld doe ik het niet. en ik vul nooit mn echte telnr in maar mn oude afgesloten nummer. ik heb een apart email adres voor deze dingen dus laat ze maar spammen hoor. toluna; gaat veeeeels te traag en te weinig vergoeding voor de lange vragenlijsten. globaltestmarket; prima bedrijf , heb ik al aantal bonnen van bij elkaar gespaard. verder doe ik; internet gfk monitor, tns nipo, talktochange, mysurvey
Eens met senna.. Toluna doe ik ook niet meer, veel te langzaam, maar de rest van dat lijstje doe ik ook + nog meer.. Ik denk dat ik wel van een stuk of 20 enquete bureau's lid ben en heb in de afgelopen jaren al heel wat bol.com bonnen en vvv cheques en cash bij elkaar gespaard! Gaat sneller dan die klik-sites zoals Zinngeld.. Ik doe wel Euroclix en Moneymiljonair, die gaan wel snel..
ik heb via moneymiljonair wel eens enquetes ingevuld voor Toluna, maar daar was het ALTIJD dat je al een heleboel vragen hebt ingevuld je ineens niet meer tot de doelgroep behoort. Je krijgt dan dus geen extra parels (bij moneymiljonair is het parels) Dat is nu al zo vaak geweest dat ik voor mezelf besloten heb om de enquetes van Toluna niet meer in te vullen.
ik schrijf hier net een heel bericht en die moet goedgekeurd worden door het beheer??? edit: en deze wordt wel meteen geplaatst...
zinngeld heb ik ook gedaan maar gaat idd erg langzaam. Je hebt er verschillende maar je moet het niet willen doen om er rijk van te worden. Ik doe: -euroclix -moneymillionair (emails aanklikken) -waardevolle mening -stempunt Met stempunt spaar je voor kado's of waardebonnen. Heb hier al verschillende keren een Bol.com waardebon kunnen sparen. Waardevolle mening keert geld uit vanaf een bedrag van 10 euro. Per enquete kun je max 2 euro verdienen. Heb hiervoor een apart emailadres aangemaakt.
Dan heb je er waarschijnlijk een woord in staan wat niet mag, of na controle toch blijkt toegestaan. Heb ik ook al een keer gehad. Je mag in ieder geval geen linkjes plaatsen.
Ik heb ook tijdje globaltestmarket gedaan en netjes uitbetaald gekregen. Maar ik vind de verhouding tijd/beloning niet in verhouding. En je moet maar afwachten wanneer je een uitnodiging krijgt om iets in te vullen Bij Invotes heb ik al een aantal bol.com bonnen bij elkaar gespaard