bijgevoegde foto als het goed gelukt is tenminste, want kon het alleen via de laptop doen ben benieuwd kwam er vandaag achter dat dit bureau er weleens naast zit en heb al allemaal nieuwe kleding enzo gekocht haha dus ben benieuwd wat jullie denken bedankt alvast dames
Foto is wel hele slechte kwaliteit. Beentjes zitten ook aardig bij elkaar geknepen. Het lijkt een meisje maar zou met deze foto geen roze durven shoppen. Ik zou bij een ander bureau een nieuwe echo laten maken.
De beentjes zitten te dicht tegen elkaar aan waardoor dit ook een jongen kan zijn aangezien een samengeknepen balzakje er ook zo uit ziet. Als ze alleen op basis van deze echo een uitspraak heeft gedaan zou ik daar niet blind op vertrouwen. Dit kan zowel een jongen zijn als een meid. Ik denk zelf dat er wat uitsteekt en dat een jongen is, maar veel zekerheid heb ik niet. Heb je geen geslacht te horen gekregen met de 20 wkn echo??
nee want toen lag de baby heel erg met zijn of haar beentjes tegen elkaar en ga idd binnenkort wel een nieuwe echo laten doen
Dit is een printscreen van het echo filmpje zeg maar Ze zei volgens mij 3 keer dat het een meisje is heb inmiddels al wél roze geshopt hahaha mn eigen gevoel zei al wel voordat ik deze echo had laten maken dat het een meisje is op de echofilm was ook te zien dat een streep of schaambeen recht liep en dat je daar aann kon zien dat t een meisje was zoiets zei ze
hoop t eigenlijk nie hahaha heb alles al op een meisje ingesteld maar ga vandaag een afspraak maken voor nog een echo
Voor losse topics over de geslachtsbepaling hebben we het grote potty shot topic. Deze doen we daarom dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl