Rare -zeer korte- menstruatie na curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nienke1985, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke1985

1 mei 2015
    43
    0
    0
    Brielle
    Hoi iedereen,
    Ik zit met een vraag. Sinds ik in april gecuretteerd ben is mijn menstruatie een heel stuk korter geworden.
    4 Weken na de curettage keurig ongesteld geworden, maar slechts 2 dagen (normaal 5). Ik dacht: het moet vast weer even op gang komen. Maar deze maand voor de 3e keer sinds curettage ongesteld en nog steeds maar 2 dagen. 1 Dag even heftig en de 2e dag heb ik aan een inlegkruisje al genoeg.

Zijn er meiden die dit herkennen? Ik maak me toch (misschien onnodig) zorgen hoor!

2. Nienke1985

1 mei 2015
    43
    0
    0
    Brielle
    niemand? :(

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Het kan heel goed zijn dat je hormonen nog van slag zijn en je daarom minder vloeit. Merk je ook andere of minder afscheiding? Sterkte met je verlies en ik hoop dat je vlug weer zwanger mag zijn van een plakbeeb.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb na mijn curettage maar 1 menstruatie gehad en ik kan me niet herinneren dat daar iets bijzonders mee was. Je zou je vk of gyn kunnen vragen of dat er een verband is.

Ik had wel na het stoppen van de pil (jaren terug) zulke menstruaties en ik maakte me best een beetje zorgen (ook omdat het toen in eerste instantie niet lukte om zwanger te raken) maar ik heb toen verschillende onderzoeken gehad en mijn baarmoederslijmvlies werd wel goed dik en uiteindelijk ben ik ook natuurlijk zwanger geraakt.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    bij mij veranderde mijn cyclus heel erg na mijn bevalling+curretage met 17weken.
    Mijn cyclus werd elke maar 2 of 3 dagen langer. 31-33-36..
    De menstruatie kan ik me eigenlijk niet meer heugen.

6. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Als je, je ongerust maakt of het niet vertrouwd zou ik de ha of gyn bellen. Heb je na de ingreep geen controle gehad? Wij krijgen een inwendige controle echo om te kijken of alles verwijderd is en of het niet aan het verkleven is. Nu lopen wij ook in het zh, wie weet dat het daarom anders is?

7. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Hoi Nienke, geen idee of je nog antwoord wil maar ik kwam dit topic zojuist tegen. Je verhaal lijkt bijzonder veel op mijn verhaal; curettage in april en hele korte menstruatie terwijl het normaal 4 a 5 dagen is. Ook ik maakte me zorgen. Mij is verteld dat wanneer het bloed helderrood is het gewoon oke is en dat het vanzelf weer volledig op gang komt. Ik ben nu weer zwanger en ik heb tussentijds geen normale menstruatie gehad!!

Succes, ik hoop dat je hier wat aan hebt!

8. kelly36

kelly36 Nieuw lid

1 aug 2015
    1
    0
    0
    Hey,
    Heb hetzelfde als jou. Heb 11mei mijn curettage gehad. Kreeg op 14de juni eerste keer mijn menstruatie ook heel licht maar. Dus maakte me ook wat zorgen. Maar op 11juli en 10 augustus weer net hetzelfde . Na 2dagen was ik er ook vanaf. En ook weinig bloed verlies. Maar volgens gynaecoloog maakt de hoeveelheid bloed niet uit

9. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.500
    4.342
    113
    Vrouw
    Ik heb ook precies hetzelfde. Twee dagen ongesteld. Ik heb eind augustus weer een afspraak in het ziekenhuis en was ook van plan dit te vragen.
    Ik maakte me eerst ook zorgen, maar nu vind ik het wel fijn eigenlijk :)

10. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook bij mij is mijn menstruatie anders ba de curretage.
    Eerst heel heftig en daarna snel voorbij. De 2e keer ongesteld was vorige week, en toen ik na 3 dagen dacht dat het al weer voorbij was, had ik 2 dagen later ineens toch weer bloedverlies.
    Volgens mij is alles op de hobbel en duurt het een tijdje tot het weer normaal is.

11. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Bij mij zei de gyn na de tijd, dat ik aan de bel moest trekken als mijn menstruaties anders zouden zijn dan voorheen. Nu is dat bij mij gelukkig niet het geval, maar als dit niet is zoals jij van jezelf gewend bent, en het duurt al even, zou ik toch even bellen!

Deel Deze Pagina