Helaas is onze zwangerschap mis gegaan en is het vruchtje gestopt met groeien met 6 weken. We kwamen er achter met 10 weken tijdens de echo. .. nu heb ik cytotec gekregen maar de eerste dag ontzettend misselijk, hele erge buikkrampen en 2x flauwgevallen. ... Heeft iemand hier ervaring mee? Vandaag is 2e dag en het gaat nu stukken beter... Hoeveel dagen hebben jullie het moeten gebruiken?
Jeetje zeg dat zijn wel heel heftige reacties! Weet wel dat je bij flauwvallen aan de bel moet trekken hebben ze dat niet aangegeven? Ik heb maar 1 dosis hoeven te gebruiken, in de middag rond 14:00 uur ingebracht en rond 1 uur in de nacht het vruchtje verloren. Heel veel sterkte!
Dat klinkt erg heftig! Ik heb ook cytotec gebruikt. De eerste dag 4 pillen ingebracht. Hele heftige buikkrampen gehad, waardoor ik ben gaan hyperventileren en ik nauwelijks nog op mijn benen kon staan. Maar flauwgevallen ben ik niet. De tweede dag weer 4 pillen ingebracht. Toen wat middelmatige krampen, maar prima te doen. Na die tweede keer ben ik het vruchtje verloren. Misschien toch nog even contact opnemen met gyn/vk over dat flauwvallen.
Suus, Meid... Ik vind het zo naar voor je! Maar wat je vraag betreft... Ik zou tijdig de huisarts/gyn inlichten hoor! Of gewoon even bellen om te vragen of het normaal is dat je er zo zwaar van afziet. Een vriendin van me heeft bij 7 weken ontdekt dat het vruchtje gestopt was bij 5 weken (2 maanden geleden ongeveer), maar ze dierf het niet aan om die tabletten te gebruiken. Gewoon omdat het écht voelt als een spontane miskraam en je er ongelofelijk veel pijn van kan hebben en ziek van kan zijn. Zij heeft toen een curretage laten doen bij 7 weken. Ik kan je dus niet echt tips of ervaringen geven, enkel dat je tijdig contact op moet nemen als je je zorgen maakt en als het allemaal te zwaar wordt lichamelijk. Dikke knuffel! Ben er even ondersteboven van