Hallo is dit positief?indroog ? Streepje staat aan de rechterkant hij blijft ook staan na het spoelen met water. Wie heeft dit ook gehad en was zwanger streepje is echt goed zixhtbaar
Die heb ik ook gehad en was bij mij helaas negatief Wacht het even af en doe er morgenochtend nog 1 Succes!
Op de kleurenfoto zie ik niks.. Maar op de zwart wit wel.. Nu vind ik hem wel een beetje ver naar rechts liggen.. Ik zou over 2 dagen nog eens een testje doen en dan zal je zeker duidelijkheid moeten hebben.. Succes!
Ik heb net weer getest met me 2e urine en weer een licht streepje nu wel op de goede plek...miss niet zo goed op de foto te zien maar in het echt hij is nog licht maar je ziet hem wel
Kan t niet geloven zwanger van ons 4e kindje mijn jongste is net 6 maand bijna zit helemaal te shAken...me man weet t nog niet ongelovenlijk en dat met me pcos syndroom...
Sorry,over deze testen ben ik helemaal niet te spreken Heb namelijk al eens dezelfde streep gehad en bleek later niet zwanger. *domper* Maar ik hoop dat het bij jou wel zo is.
Ik zou er een action test tegen aan knallen of nog een kruitvat test ik zie trouwens wel iets spannend!