wanneer klussen positief ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door flowerbaby, 19 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerbaby

16 mei 2021
    9
    3
    3
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik ben deze ronde begonnen met ovulatietesen.

Nu heb ik vandaag een positieve test, (zie bijlage) maar ik heb het gisterenavond al gezellig gemaakt.

Wanneer moet ik nu weer klussen?

Bijgevoegde bestanden:

2. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat jij wilt. Vanavond, morgen, evt dag erna.

3. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik zou morgenvroeg doen als je de mogelijkheid hebt, of morgenavond.

4. flowerbaby

16 mei 2021
    9
    3
    3
    Vrouw
    morgenochtend gaat helaas niet lukken.. Ben ik niet te laat als ik het morgenavond doe? stel dat mijn ei morgenvroeg is gesprongen?

5. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nee hoor vaak gaat het niet zo snel na je piek, kan wel maar dan liggen de zaadjes van gisteren klaar :)

6. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik weet niet hoelaat je deze positieve ovulatietest had? Normaal gesproken is bij deze test binnen 48 uur de eisprong. Daarna blijft het eitje nog 12 uur ofzo bevruchtbaar, maar je hebt een grotere kans als er al zaad klaar ligt. Ik was ook elke maand aan het twijfelen wat het beste was. Maar ik denk dat morgen nog wel optijd is. Bij mij springt het ei altijd ongeveer 36 uur na de positieve ovulatietest, maar dat is bij iedereen verschillend. Ik gebruikte ook clearblue ovulatietesten en die zeggen dat je ei binnen 36 uur springt terwijl die eerder positief is dan dipsticks, dus ik weet het ook niet.
    Dus gewoon doen wanneer je wil, morgenavond of vanavond.

7. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Als ze vanmorgen een positieve ovulatietest had dan is de kans best groot dat de eisprong morgenavond wel is geweest toch? Vrijdagochtend sowieso.

8. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Je weet niet hoelaat de piek is geweest, eicel leeft ook nog 12 uur dus stel hij springt morgen middag is dat oke. Ik gaf al meerdere opties die prima zijn voor ts, daarnaast heeft ze het gisteravond gedaan wat ook goed is.

Babywishh vindt dit leuk.
  9. flowerbaby

16 mei 2021
    9
    3
    3
    Vrouw
    Ja ik ben hier nog niet bekend mee. Ik heb getest rond 17.00 uur vandaag.

Babywishh en Suzi98 vinden dit leuk.
  10. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Geen zorgen! Je zit sowieso al goed met gisteravond, maar voor de zekerheid kan het dus ook vanavond of morgenavond.

11. flowerbaby

16 mei 2021
    9
    3
    3
    Vrouw
    Hoop het zo erg dat het dit keer raak is. Na bijna 3 jaar begin ik het bijna te willen opgeven..

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou morgenavond weer sex hebben.
    Dan ben je ook nog op tijd mocht je ei in de nacht van donderdag op vrijdag springen.

Suzi98 vindt dit leuk.
  13. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Wat heftig bijna 3 jaar.. ben je wel onder behandeling?

14. flowerbaby

16 mei 2021
    9
    3
    3
    Vrouw
    Ja ik ben gechekt en mijn man ook. Alles is goed.

Mijn man wil het heel graag nog even op de normale manier proberen.. En als het na een paar rondes nog niet lukt.. jah dan gaan we toch de medische molen in. (waar ik echt geen zin in heb)

15. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Ik duim voor je.

16. flowerbaby

16 mei 2021
    9
    3
    3
    Vrouw
    Ja ik ben pas doorverwezen naar het ziekenhuis. Mijn man en ik zijn gecontroleerd. Bij ons beide ziet alles er goed uit.

Mijn man wilde het graag toch nog even op natuurlijke manier proberen.. mocht dat na een paar rondes nog niet raak zijn, jah dan gaan we samen met onze gynaecoloog kijken naar de mogenlijkheden...

Heb eigenlijk totaal geen zin om in de medische molen te stappen. Dus ik heb nog hoop dat het lukt!

Ik heb trouwens sinds vanmorgen 07.00 uur last van mijn linkerlies. Het voelt niet als steken, maar eerder alsof iets pijnlijk daar vastzit. Bij bepaalde snelle bewegingen doet het pijn.

Het is nu 10.20.. de pijn is niet zo heftig als vanochtend (toen had ik beetje moeite met lopen vanwege de pijn) maar nog wel gevoelig.

Is dit mijn eisprong?

Deel Deze Pagina