Is deze test positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Snies, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Nou hier zijn we weer dan..
    Dacht eind mei mijn nod te hebben gehad, maar menstruatie bleef uit en testen bleven negatief.

Tot ik vorige week lichtjes ongesteld was, geen aandacht aangeschonken.
    Dacht zet nu vast door.. Maar dat doorzetten bleef heel lichtjes, gewoon niet zoals ik normaal gewend ben met een menstruatie.

Het ging over en ik bleef maar pijnlijke borsten houden, heb ik normaal nooit na een menstruatie.. En voelde me ziekjes, rommelde buik en overgeven.
    Schonk er geen aandacht aan.. Was tenslotte ongesteld geworden.

Tot ik vanmorgen toch maar een test deed, en een tweede streepje vrij snel zag.
    Normaal is negatief ook echt spierwit bij mij.. Geen indroger niks, nu dus wel streepje.
    Maar is deze positief te noemen of toch deze keer wel indroger?

Ben helemaal in de war van mijn eigen lijf...

Bijgevoegde bestanden:

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik vind hem licht positief. Die soort van menstruatie was mss innestelingsbloeding? Dat je cyclus langer was een keertje en je nu voor of op nod zit.

3. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Dat zou kunnen!
    Vond deze " menstruatie" ook al heel anders dan ik gewend was, zei ik ook tegen mijn vriend.
    Vorige week nog getest en die waren spierwit.
    Ik weet nu totaal mijn cyclus niet, ook dus niet een nod dag wat het verwarrend maakt.

4. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Volgens mij is hij ook posi.... spannend, zou nog ff doortesten!

BySannl vindt dit leuk.
  5. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    In het echt is hij licht roze,
    En ik weet niet beter of in droog lijntjes zijn wit of grijs.

En ik maar denken dat ik ziek was van een griepje, waarschijnlijk dus gewoon van een zwangerschap.
    Durf nog niet eens blij te zijn na mijn geschiedenis met die miskraam..

Vorige week nog bij de huisarts gezeten, die duidelijk nog vroeg of ik niet zwanger kon zijn omdat mijn cyclus onregelmatig was.
    Ik stellig nee dag ervoor nog negatief getest.
    En toen raadde ze mij aan om mijn lichaam een half jaar herstel te geven voordat we weer zouden proberen.
    Mocht ik nu echt zwanger zijn.. Is dat even anders gelopen.
    Zij raadde zwangerschap nu echt even af, we wachten maar af. :oops:

6. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Zou ook denken late innesteling.. en nu heel pril zwanger.. spannnend

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk juist dat hij reageert op je naderende eisprong. Als het innestelbloed was vorige week, had je nu inmiddels een duidelijk knallend positieve test moeten hebben en niet zo'n tuurstreep.
    Ik vrees een beetje dat je gewoon een lichte menstruatie hebt gehad wat wel eens voor komt.
    Maar blijf gewoon doortesten. Bij een zwangerschap moet de test de komende dagen echt duidelijk oplopen. En niet aflopen, want dan is het dus je eisprong waarop de test reageert (en ja dat kan, lid Jane had zelfs een CB Digitaal met wekenindicator welke 1-2 weken aangaf en 100% op haar eisprong bleek te reageren.)
    Je overige kwalen kunnen ook goed met een naderende eisprong te maken hebben trouwens. Gezien de ernst van je kwalen zou je ook dusdanig veel HCG aan moeten maken onderhand dat het niet zo'n tuurstreep meer zou moeten zijn.....

De enige manier is dus om de komende dagen/week door te blijven testen. Ik hoop dat je testen oplopen!

8. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik bang ben dat het niet van een zwangerschap is. Hopelijk heb ik het mis hoor!!

Maar waarom moet je wachten? Super vervelend dat je een miskraam hebt gehad natuurlijk en balen dat je cyclus onregelmatig is geworden, maar heb nog nooit gehoord dat je daardoor moet wachten met proberen. Maar ik ben geen dokter he!

9. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Dankjulliewel, ik hou met alles rekening en daarom dat ik nu nog niks hoop of blij ben. ;)
    Bij de vorige zwangerschap testte ik rond de nod ook heel licht positief, en deze liepen wel op en pas week na nod was hij donker en pas na 2 weken een echte knal dat hij eerder kwam dan controle streep.
    Toen dacht ik ook dat het mis ging, ivm bloed.. Liep toen ook bij de verloskundige en het was toen nog goed.. Pas met 6 weken is het vruchtje gestorven.
    Dus in mijn geval zegt dat nog niets.. Was toen ook al zo in paniek, en reageerde toen ook al heftig op de hormonen.. Wat bij sommige dus ook al vrij snel voorkomt zei de verloskundige toen.

Ik heb geen idee waarom de huisarts mij dat adviseerde.. Ik gok omdat mijn cyclus voor de miskraam standaard 34 dagen was, en nu sinds de miskraam wel gevarieerder is.
    Denk dat ze bedoelt eerst rust te geven met dat je lichaam weer een regelmatige cyclus te krijgen en dan weer proberen, zodat je lichaam maar ook ikzelf niet in de war raakt.. Omdat ik nu mocht het zo zijn totaal niet weet op hoeveel dagen ik zit.

Verloskundige zei toen dat ik eigenlijk na de miskraam direct weer zwanger mocht worden, alleen was hun advies om één cyclus over te slaan direct na de miskraam.
    Nou inmiddels ben ik al 2x ongesteld geweest na de miskraam. ;)

Ik wacht het maar af.. En ik zal deze week even testen, test morgen dan denk ik niet en pas zaterdag weer om hopelijk dan verschil tussen beiden testen te zien.

10. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ga zo naar de winkel 2 voor 5 bijhalen, probeer ik ook een action test en de cb plus testen.

Gewoon om te kijken of die negatief zijn of ook positief zijn.
    2 voor 5 doe ik overmorgen dan weer.

11. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen, succes in ieder geval. :)

12. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Omdat ik het zelf niet helemaal vertrouwde..
    Qua buikpijn / ongesteldheids gevoel.
    Toch even een belletje gedaan naar de verloskundige, ik word terug gebeld om te overleggen en zo kan ik mijn twijfels uitspreken en is het aan hun om te beoordelen of ik langs moet komen of niet.
    Wil graag uitsluiten dat het een bbz is, vandaar mijn belletje.

13. manuela83

manuela83 Actief lid

12 mei 2016
    259
    24
    18
    Vrouw
    thuismama
    kerkdriel
    zie hem ook heel licht en ik hoop en duim erg hard voor je mee dat het toch gewoon een zwangerschap is

14. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Vanmorgen weer getest, zie wel een streepje.. Maar dan is hij veel lichter vergeleken met die van gister, en die was al licht.
    Moet nu echt turen, dat ik het gevoel heb er scheel van te kijken.
    Ik beschouw hem dus als negatief, kan niet eens zien of hij roze is of gewoon in droog streepje blijkt te zijn..

Zoals hier al werd gezegd misschien dat die van gisteren op een eisprong reageerde, en daar de symptomen ook bijhoren.. Al is de misselijkheid verdwenen, zo nu en dan nog een stekende pijn in mijn borsten en een rommelende buik maar dat is het dan ook.

Verloskundige had mij nog terug gebeld, ook uitgelegd wat ik op de test zag gisteren en mijn klachten, daarop heeft ze besloten dat ik vanmiddag langs moet komen voor een echo.. Zodat alles gecontroleerd en nagekeken wordt om een bbz sowieso uit te sluiten.
    Eerst dacht ik vanmorgen, bel het af vanwege het resultaat van de test.
    Maar misschien is een echo ook wel goed om even een extra check te doen en weet ik het ook gelijk zeker dat ik wel of niet zwanger ben. ;)

15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Balen dat het streepje weer lichter is! Goed dat ze even naar je willen kijken. Succes!

16. BySannl

BySannl Lid

3 feb 2017
    35
    2
    8
    Zo was mijn zwangerschapstest ook bij mijn zoontje

17. Suuuss

Suuuss Lid

22 apr 2014
    50
    9
    8
    Vrouw
    Ik denk ook dat je zwanger ben. Spannend, hè?

18. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    @Snies En? Hoe was je echo?

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk idd ook een reactie op je (aankomende) eisprong.

Op een echi kunnen ze nu nog niks zien qua zwangerschap.
    Als je zo licht test zit je nog (ver) voor je nod en dan is er alleen nog maar verdikt baarmoederslijmvlies te zien.

20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.573
    113
    Vrouw
    Ik hoop het voor je :)

Deel Deze Pagina