Hoi auraly, Je laat ons wel lekker in spanning zitten hoor Hoop dat de test een positieve uitslag heeft! Groetjes Maudi
ik zelf heb het oook gehad ik had een test van de aphotheek de moest je NA 10 min aflezen en met 10 min kijken dacht ik iets te zien maar het leek heel erg op schaduw omdat hij dus ook helemaal in de hoek zat dus dacht al schit geen streepje 2min later ging ik weer kijken en zag het nog steeds en mijn vriend ging toen goed kijken en die draaide de test om om te kijken of het idd schaduw was maar nee het was dus wel een streepje maar moeilijk te zien omdat hij helamaal in de hoek zat de volgende dag weer een test gedaan maar dan van een ander merk en die was vet positief ik ben benieuwd of jij nou ook een positieve test heb ik duim heel hard voor je [-o< [-o< [-o< liefs diane
goeie morgen iedereen ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat zoveel mensen in spanning zaten te wachten anders had ik wel al eerder iets laten weten gisteren ben ik dus naar kruidvat geweest om zo'n cb testje maar gisteren na uitvoering bleek die negatief nu ben ik al 2 dagen overtijd en dat is voor mij wel heel erg raar, ik ben normaal altijd heel stipt op tijd elke maand heb ik netjes 28 dagen erna terug mijn duiveltjes deze keer dus niet ik durf het al niet meer te hopen, negatieve urinetest en ik kon toch al testen gisteren binnenkort maar nog eens testen heel erg bedankt voor het meeleven, zo voel ik mij toch niet alleen in al m'n onzekerheid vele groetjes en nog een heel prettige dag
erg he die onzekerheid hier hetzelfde. al 10 dagen overtijd en nog geen positieve test al 4 negatieve gehad, maar wel alle verschijnselen. voel me gewoon zwanger, maar ben het niet volgens de testen, vandaag afspraak maken bij huisarts, en hoop dat ik dan wat meer zekerheid heb. jij ook veel succes met wachten en hoop voor je dat ie snel positief mag zijn duim voor je groetjes
en aurali ik zag dat je nu weer neg getest had maar nog geen duiveltjes hebt... misschien een reden om naar de HA te bellen voor een bloedtest? liefs dionne
goeie avond lievemama18 ik begrijp wat je bedoeld, die onzekerheid is bijna ondraagelijk hier nog steeds hetzelfde, nog steeds niets te bespeuren .. maar ja ik durf haast niet meer te hopen aan al de rest , bedankt voor de lieve reacties ik vind heel veel steun in deze forum, over m'n twijfels kan ik hier in m'n omgeving niet echt praten ik kan het aan niemand vertellen.. ik wil eerst zeker zijn voor ik iemand iets vertel en m'n vriend die snapt het allemaal niet zo goed hij is er van overtuigd dat ik zwanger ben dus waarom twijfelen een test is veel te vroeg zegt hij en binnen een week zien we wel da's toch niet zo lang meer nee voor hem niet nee, maar ik ga bijna dood van de spanning
De meeste mannen snappen dat gewoon niet. Die onzekerheid en bij elke pijntje en kriebeltje denken O jee zou het nu toch? Mijn man snapt er in ieder geval geen hout van en heeft zo iets van "komt allemaal wel goed meisje, maak je nu maar niet te druk" Grrrr mannen In ieder geval heel veel sterkte en succes met afwachten. Hoop op een positief resultaat voor je.
Normaal is een resultaat enkel betrouwbaar binnen de tijd dat de gebruiksaanw aangeeft MAAR ik moet zeggen mijn test vorig jaar gaf ook niet direct een streep aan, wel na 4 min en op de gebruiksaanw stond binnen de 3 minuten. Ik bleek zw te zijn en intussen bevallen al dus ik zou opnieuw testen na een week bij jou of nu eens opnieuw testen met een andere test. kan zijn dat je HCG waarden nog té weinig zijn nu. Ik teste op de dag dat ik ze moest krijgen en kon het dus al zien, ik was nog niets overtijd.
Ik heb ook zo'n 'schaduw-streep' gehad...was gewoon de urine die door de test heen was gelopen...die blijft daar gewoon achter... Bij mij was het niks dus...
Ik neem het even op voor de mannen hoor Is toch opzich ook wel logisch dat ze het niet snappen. Ze hebben nooit een menstruatie gehad en kennen dat gevoel totaal niet. En het zwanger zijn voelen hun ook gewoon niet niet dus ik snap mannen absoluut dat het raar voor hun is en dat hun er heel anders tegen aan kijken. Misschien een klein beetje te vergelijken als een man een keer geen erectie kan krijgen dan zitten de meeste mannen ook te piekeren en de vrouwen hebben zoiets van och schat kan toch gebeuren (of zoiets tis maar een voorbeeld) Nou moest ik even zeggen hoor
ik heb een keer een test gehad waar ik eerst 2 strepen dacht te zien en later was die ene weer weg. toe heb ik een nieuwe test gedaan en daar zag ik maar 1 streep dus misschien is de test wel niet goed. test ff opnieuw zou ik zeggen of doe een bloedtest bij de dokter als die test ook raar is. groetjes agnes
na 3 dagen overtijd dan toch aan het bloeden .. 't zal voor een ander keertje zijn denk ik , nieuwe maand , nieuwe kansen jullie allemaal meer succes