Aankomende week heb ik mn eisprong en gaan we dus aan de klus. de week erna moet ik naar de tandarts voor een gaatje en opnieuw vullen van een kies, hiervoor word ik plaatselijk verdoofd. Ik lees zoveel tegenstrijdige berichten erover, wel gaan, niet gaan etc. De kans is aanwezig dat het raak zou kunnen zijn, weliswaar heeeeeeel vroeg stadium, maar goed, het kan ook mis zijn, je weet het niet. Help, wat moet ik doen? Heb al gebeld voor een eerdere afspraak, aankomende week dus, dat kan dus niet...Ik zou de afspraak wel op kunnen schorten tot begin april, dan weet ik iniedergeval of ik overtijd ben. Help me! groetjes, nien
je kunt gewoon naar de tandarts als je zwanger zou zijn. geef het wel even aan, dan kunnen ze een soort verdoving geven die je gewoon kunt hebben!
meid stel je hebt dinsdag je eisprong en donderdag moet je naar de tandarts. het duurt gemiddeld 3tot 5 dagen voordat je eitje in de baarmoeder aankomt en zich gaat nestellen. dan is de verdoving e.d. al weer uitgewerkt. kan volgend mij geen kwaad. het is dan nog maar een klompje cellen en is zich aan het delen om groter te worden. het is dan nog zooooooo pril dat de verdoving volgens mij nog geen invloed op heeft hoor. gewoon gaan naar die tandarts.
hoi nien, ik heb zelfs een rontgenfoto en een mri scan gehad, terwijl ik (blijkt achteraf) net zwanger was. maar aangezien het vruchtje een lange reis af moet leggen voordat het helemaal is ingenesteld kan dit geen kwaad.... ik snap je bezorgdheid, maar tot 2 weken na je ovulatie kan dit alles geen kwaad hebben ze mij gezegd! en er is uit mijn echo's en onderzoeken ook niet gebleken dat er iets mis is met de kleine! suc6! groetjes cherryl
ik ben pas geweest en ik heb het zonder verdoving gedaan. Een gaatje vullen is ook zo klaar op zich, alleen dat boren is wel even naar :S
Ik heb al diverse behandelingen gehad terwijl ik zwanger ben. Inclusief verdovingen. Ik heb alleen geen foto's gehad. Voor de rest kan een verdoving helemaal geen kwaad.
Gewoon doorgaan met je leven, wat als het nog 2 jaar duurt? Ik heb ook verdoving gehad in mijn zwangerschap en zelfs een rontgenfoto. Toen was ik de 3 maanden al voorbij en kon 1 foto geen kwaad zij hij. Mocht je wel zwanger zijn dan is jou kindje nog niet verbonden met jou bloedbaan, want dat duurt nog ff.