Rariteiten van je partner.

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyKikker, 2 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Heerlijk topic dit!

Handen aan sokken afvegen... Ik snap dat dus niet he, maar ja mijn man doet dat dus ook. Neus snuiten in de douche, walgelijk! Heb 'm er op gewezen dat er doekjes bestaan waar dat in gesnoten kan worden. Sinds dien hoor ik het zelden nog gelukkig.

Nooit een mening hebben. Ok nooit is wat overdreven maar keuzes maken laat ie aan mij over. Soms handig, vaak bloed irritant. Met bijvoorbeeld 'wat gaan we komende dagen eten' zodat we boodschappen lijstje kunnen maken en boodschappen kunnen doen, meedenken omdat ik vaak gewoon inspiratieloos ben. Of een film uitkiezen om te kijken. 'maakt mij niet uit' kom zó vaak uit z'n mond dat hij op Groot lijkt van Guardians of the Galaxy... 'I am Groot' 'Maakt mij niet uit' o_O

En die scheten.... Omg... Walgelijk. En dan ook gewoon keihard pff

En deurtjes van kasten kunnen alleen open, nooit dicht.

1wc papier op rol laten zitten zodat hij officieel nog niet leeg is. Klote trucje zodat hij nooit die wc rol hoeft te vervangen. Denk niet dat hij weet hoe dat moet :roflmao:

Boodschappen tas/vaatwasser indelen, dat is echt zijn ding. Ik doe het nooit goed vind ie. Dus laat ik het ook lekker aan hem over :roflmao: scheelt mij weer

Maar ik hou zo van die man he:D doet heel veel in huishouden, gaat elke dag mee kinderen naar school brengen, en accepteert míjn véle rariteiten :p:D:rolleyes:

djoyz vindt dit leuk.
  2. Musti1234

Musti1234 Actief lid

10 okt 2018
    334
    166
    43
    Als mijn partner aan het bellen is gaat hij heen en weer lopen. Blijf gewoon lekker zitten :p

3. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Ik zie bij sommige geen rariteiten maar gewoon walgelijke dingen:|

Bij rariteiten denk ik aan leuke/grappige dingen wat je man/vriend uniek maakt.:oops:

4. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Oh ik bedenk me nu ineens het aller irritantste ever..
    Dat getik met zijn been.. zit je te eten, hele tafel begint ineens te bewegen, of het tafelkleed.
    Of in je ooghoek, hele tijd dat ‘knietje’ omhoog en omlaag..’ ik word er helemaal zenuwachtig van! :roflmao:
    En volgens mij doen heeeeel veel mannen dit, mijn broer zie ik het ook wel eens doen en mijn vader ook.

5. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Als mijn man chips eet veegt hij de chipskruimels aan zijn schouders af...
    Als hij z'n bord leeg heeft gaat hij er vroeg of laat met z'n vinger overheen om die vervolgens af te likken...brr... Hij weet dat ik t smerig vind maar schijnt t niet te kunnen laten.

6. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Dit doe ik ook, gaat echt onbewust.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.697
    5.726
    113
    - Ik vind het het raar dat mijn man er langer over doet om klaar te zijn voor de dag :roflmao: eerst rustig douche, dan rustig ontbijten, dan eeuwen op de wc zitten om te lezen, dan nog aankleden. Hij is zo een uur verder.

Syane vindt dit leuk.
  8. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Hahahahaha ja dit dus. Vreselijk. :roflmao: Iets optillen om te kijken of het eronder ligt kan hij ook niet. :o:

Beausecret en Toverbal vinden dit leuk.
  9. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.275
    6.744
    113
    Die van mij:
    - praat altijd in zichzelf. Zit ik boven en hoor ik hem beneden heel de tijd praten alsof er iemand anders naast hem op de bank zit
    - zou ik herkennen om zijn 'wc-geur' als we mee zouden doen met Wedden dat? Echt altijd dezelfde geur

10. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    -Mijn man zegt altijd eerst “he?” als ik wat tegen hem zeg. Hij hoort me prima, maar hij luistert gewoon niet. Als ik dan 2 seconden wacht blijkt dat hij toch wel heeft gehoord wat ik zei.
    -Hij gebruikt het aanrecht als opbergplaats voor van alles wat niets met eten te maken heeft. Telefoonladers, pakjes die hij ontvangen heeft, gereedschap, nieuw gekochte spullen blijven er een eeuwigheid liggen...
    -Hij laat de zo goed als lege wc-rol hangen met nog 1 velletje eraan. Dan hoeft hij de rol niet te vervangen, vindt hij.
    -Als hij iets van kleding uit de kast pakt, maar het toch niet aandoet laat hij het eerst een tijd liggen en gooit het vervolgens ongedragen in de was, dan hoeft hij het niet op te vouwen en terug te leggen.

Maar aan de andere kant doet hij juist veel in het huishouden. Hij poetst de badkamer en toilet, kookt vaak, stofzuigt dagelijks, noem maar op. Ik zou het dus echt niet anders willen en ben superblij met m’n oostindisch dove man.

11. Maahn

Maahn Lid

12 apr 2019
    38
    31
    18
    Vrouw
    Ninja
    Limsa lominsa
    Herkenbaar, mijn vriend heeft dat ook heel erg, af en toe best irritant want ik denk altijd dat hij dan tegen mij praat. (heel storend wanneer ik aan het schrijven ben en dan uit mijn concentratie gehaald word) En dan vaak ook in een toon dat ik het hoor maar net aan niet kan verstaan en dan vraag wat hij zei en dus de reactie krijgt. 'Nee, niks sorry, ik praat in mezelf...'

12. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.275
    6.744
    113
    Hahaha nog een dus. Heeft die van jou ook dat hij hele verhalen vertelt, maar dan wél tegen jou, zonder dat jij je aandacht heeft? Dat hij niet eerst checkt of jij hem wel hoort? Als ik vraag of hij het tegen mij had, is hij vaak al enkele minuten bezig en blijkt het 'ja' te zijn.

13. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Mijn vriend (zo stoer als die is) praat altijd met zo’n heel hoog stemmetje tegen onze huisdieren. Toen wij elkaar net kenden was hij nog militair, kwam die in zn camo-pak thuis, en begon vervolgens met een hoog stemmetje tegen de konijnen te praten:roflmao:

Leo85, Mamavanvier95, Maslov en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Glas aflikken doe ik ook als er een druppel aan zit ;). Mijn man:

- met zijn hele hand in de chipszak en dan zn mond zo vol mogelijk proppen. Ook nog een resting bitch face erbij en dat ziet er niet zo heel Charming uit :rolleyes:
    - heel hard de lichtknoppen aan en uit doen. Vreselijk. Hij slaat er echt op. o_O Je hoort dat echt een verdieping lager.
    - mijn man is sowieso luid. Loopt ook hard de trap op enz. Pff.
    - altijd overal groot licht aandoen. Maar dan ook echt overal. Why in the world?
    - hij laat altijd (áltijd behalve bij ongezonde snacks) de laatste 2 happen op zn bord liggen. Onder het motto dat ie vol zit. Ja daaaaaahaaaag. Ik heb het een aantal keer getest: mijn man was later thuis dus ik had een bord voor hem apart gehouden en daar veel minder opgeschept. Zelfde verhaal. Ook schraapt hij nooit zn bord leeg met hetzelfde excuus. Of het is koud. :rolleyes:
    - ik heb nog nooit zon trage eter gezien dan mijn man. Niet te filmen.
    - luid ademen. Mijn ergernis nr 1. Kan ik echt van uit mijn plaat gaan.
    - ergens aan beginnen en niet af maken. :|
    - mijn man gooit heel gemakkelijk eten weg. Ook omdat hij dan bijv geen zin erin heeft. Dan denk ik lulhannes, had het gister dan meteen ingevroren. Ik vind dat best kwalijk.

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohja: keukenkastjes open laten staan, hardop boeren en stoel nooit aanschuiven.

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nog 1: elke ochtend met zn tel 20 min lang zitten schijten op de wc. :|

Suzie01 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  17. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Dit!! Maar ik denk dat de mijne eerst schijt en daarna in zijn spelletje verdiept is en nog een half uur door speelt terwijl hij in zijn eigen lucht zit, zo vies:roflmao:

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zo aso eigenlijk. Ik bedoel kom op.

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahahahahaha. Zou ik ook irritant vinden ja.

20. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Als hij opstaat MET telefoon weet ik al hoe laat het is dus dan ga ik eerst zelf snel plassen voordat ik het op zit te houden door hem:roflmao:

Deel Deze Pagina