Edit: wij hebben wel 2 wc’s maar poepen doen we alleen beneden. Aangezien beneden ook alle inlegkruisjes enz liggen en ik nog utrogestan gebruik roep ik naar beneden . Snap je
Hij slaat mega hard met de voordeur en doet nooit de clipjes terug om de broodzak. Oh ja, hij neemt regelmatig een totaal ander kapsel. Dat is werkelijk het enige. Hij heeft geen rariteiten, of tenminste geen die mij opvallen. Ik denk dat hij veel meer op mij aan te merken heeft. Ik vertoon wat opvallender gedrag, denk ik.
Ik kan maar weinig bedenken, haha... Ben misschien zelf wel gewoon raar? Oh ja, melk moet je volgens hem zogenaamd schudden voor gebruik. Vind dat zo raar, maar hij is opgevoed met alleen rauwe melk dus misschien wel daarom.
- Mijn man laat zijn enorme 1 euro gelpot áltijd op de wastafel staan hoevaak ik het ook zeg. En ik zet hem elke keer weer in het kastje. - Ik moet alles 2x vragen omdat hij zo traag is. Wil je koffie? Hij: ... (stilte) Ik: hallo? Hij: .... ehhhhhh JA LEKKER - Hij helpt overal met klussen en dingen doen maar thuis duurt t een jaar en 100x vragen voordat hij dat ene klusje doet - Vuile sokken naast t bed... al 7 jaar lang.... - Hij luistert naar mijn verhalen en conclusies en voegt vervolgens nooit iets toe. Dan zeg ik wat vínd je daar nou van!!! Zegt ie ja vind ik ook. Punt. Vreselijk vind ik dat. - Is heel trots op zijn stinkscheten. - Eet vol liefde en overtuiging zijn eten zonder op te kijken of te praten. Uit eten gaan is geen reet aan... Verder is ie best lief....
Ohja mijn man eet ook vaak in stilte. Herkenbaar. Volgens mij is dat echt een mannen ding. Vrouwen willen lekker kletsen en wijn drinken en tussendoor een hapje eten. Eten is dan een soort ‘bijzaak’.
Ja absurd. Ik roep ook regelmatig of die er al doorheen gezakt is. Ik snap echt niet hoe je een uur op de wc kan zitten.
Klopt inderdaad. Zo stom vind ik het. Hij heeft ook gewoon een gebogen houding met zijn hoofd zo dicht mogelijk bij zijn bord, hahaha...
Doen jullie mannen ook bij een verkoudheid zo ontzettend vaak kreunen en zuchten? En na niezen heel overdreven Ahhh zeggen en neus ophalen Na hoesten nog Oefff kreun snnhh(neus ophalen) en ohhhhh zeggen
Als mijn vriend verkouden is kan hij ook niet meer lopen. Dat is echt irritant. 'Schaaaaat..... kan je alsjeblieft een thee voor me maken....' Bij een loopneus meld hij zich al ziek, ik ga gewoon met griep en zwaar verkouden werken en daarna ben ik dan pas ziek als het ECHT ECHT niet meer gaat. En dan doe ik nog steeds de was, de vaatwasser, het huishouden, boodschappen, koken. Hij ligt dan heel de dag op de bank series te kijken omdat hij zo ziek is
Mijn man heeft er ook een paar.... -Hij laat zijn schoenen altijd staan waar hij ze uit trekt en dat is nooit dezelfde plek, soms bij de bank, soms de badkamer en dan weer eens naast zijn bed. En dan aan mij vragen waar zijn schoenen staan.... -Hij vraagt mij of ik koffie wil, goh lekker schat... en dan net zo lang wachten dat ik eindelijk maar koffie maak. Soms vraag ik wel eens of de koffie al klaar is en dan hoor ik ja maak maar vast, even iets afmaken -En idd, altijd lopen als hij aan het bellen is, kan ook precies horen en zien wie hij aan de telefoon heeft. Als het zijn moeder is loopt ie nog wat sneller -Hij pakt altijd zijn telefoon aan tafel om even wat te kijken. En in de zelfde lijn, het eerste wat hij doet als hij wakker word is zijn telefoon pakken om het nieuws te zien.... en ook het journaal, hij zou de kids bv in bed leggen, de jongste dan. Kom ik boven om een kus te geven is ze nog lekker aan het spelen, hij zit op de slaapkamer journaal te kijken -hij wil de wekker op 6 uur hebben in de ochtend, nergens voor nodig, hij komt pas om kwart voor 7 zijn bed uit. Tussendoor valt hij steeds weer in slaap tot ik hem uiteindelijk echt wakker maak. Vaak genoeg gevraagd waarom, maar vind hij prettig wakker worden. Is prima, maar regel dan ook zelf de wekker. Die staat aan mijn kant van het bed dus ik moet wel wakker worden. Er is een snooze, maar als ik die knop gebruik heb ik stom genoeg een knallende koppijn de rest van de dag...... Mannen, je zou ze toch soms.... alhoewel hij over mij vast ook een hoop kan zeggen
Ik zie wel veel herkenbare typisch mannendingen voorbij komen (denk ik). Zoals idd niet eerst zelf kijken waar iets ligt, maar gelijk mij roepen. En iedere dag vragen wat voor weer het wordt, dat vind ik ook wel weer schattig. Over opruimen en details in het huishouden zeg ik maar niks, soms snap ik zijn logica echt niet!
Als mijn man reclame boekjes leest, roept hij heel de tijd hoe veel iets kost wat hij ziet in het boekje. En dat ik even mee “moet” kijken. Pff! Vet irritant en het interesseert me niks.