Sinds dat ik 33 wkn ben, was van de een op de andere dag mijn buik ineens heel erg gezakt. Daarvoor 2 dagen last gehad van lichte weeen (waarschijnlijk dus indalingsweeen?). Toen ik een na paar dagen mijn blote buik in de spiegel bekeek, zag ik dat die ineens wel heel erg laag hing, echt verplaatst. Ik vond al dat ik net een bal zowat tegen mijn liezen/bovenbenen voelde bij het lopen. Zou mijn kindje ingedaald kunnen zijn? Mijn eerste 2 kinderen daalden pas in vanaf 36 wkn. En ik heb me laten vertellen dat een tweede of derde altijd nog later indaalt, maar ik heb nu veel eerder een gezakte buik en die (indalings?)weeen gehad. Met 32 wkn zei mijn verloskundige nog dat kindje in stuit lag. Ik heb sindsdien erg veel gebeden dat mijn kindje moest gaan draaien voor de 34 wkn, want mijn vk zei dat als de baby 34 nog weken niet gedraaid is dat ik met 35 weken een echo krijg. Ik hoop dus van harte dat mijn kindje nu wel met z'n koppie naar beneden ligt, en misschien zelf ook een stukje ingedaald. Anders vind het wel heel gek dat mijn buik nu zo laag hangt, lopen is niet fijn meer. Aanstaande donderdag weer afspraak bij mijn vk, dan weet ik meer, maar wat denken jullie?
Mijn buik daalde ook flink (al met ca. 28 weken)... baby dus al ingedaald... Met 32+3 erge buikpijn gehad. Hierna was de buik nog meer gezakt... indalingsweeën. Bij mij ligt de kleine nu al vast in het bekken. Het kan dus gewoon. Wel is je baarmoeder door eerdere zwangerschappen al voorgerekt, dus kan het bij jou zijn dat de kleine nog weer terug zou kunnen schieten.
Mijn kleintje was ook met 33 weken volledig ingedaald, dus denk dat het gewoon idd indaling was. Mijn buikhangt ook op half 7 nu en is echt pijnlijk met lopen..