Hallo, Ik voel de kleine sinds anderhalve week iedere dag wel een beetje. En een paar dagen geleden zeer actief. Nu heb ik sinds gister heel weinig gevoeld. Alleen als ik ff mn hand op mn buik leg krijg ik soms een reactie. Is dit normaal voor dit termijn of moet ik me zorgen maken?
In het begin voel je niet zo vaak als later in de zwangerschap, maar als je het niet vertrouwt altijd even je vk bellen!
dit is wel normaal hoor... Het kan zijn dat de kleine is gedraaid en tegen je rug aan het schoppen is en dan voel je het niet tot bijna niet... En soms hebben ze even een rustig dagje.. Officieel hoef de kleine pas elke dag minstens 10 keer te voelen vanaf 28 weken.. Maar idd als je je echt zorgen maakt kan je altijd even je vk bellen natuurlijk
je kan je vk natuurlijk altijd bellen . officieel hoor je de kleine min 5x op een dag te voelen is mij verteld . maar je bent 18 weken dus kan best goed zijn dat je t nog niet zoveel voelt
Toen ik zo ver was als jij voelde ik hem nog helemaal niet! ik voelde hem plotseling in de 19e week. Ook heb ik een paar dagen gehad dat ik hem niet voelde maar hoe verder je komt, hoe meer je hem gaat voelen. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor omdat je ook nog niet zo ver bent maar als je het niet vertrouwd kun je altijd bellen. Ze zeggen ook dat je hem op het einde minder zou voelen bewegen omdat de ruimte steeds krapper word maar bij mij word het steeds erger en harder!
Ik zie dat je 18 weken bent. Op die termijn is alles wat je al voelt mooi meegenomen. Je kindje heeft nog alle ruimte in de baarmoeder, dus waarschijnlijk is het wat gedraaid ten opzichte van vorige week en daarom voel je het waarschijnlijk minder. Ik zou me dus geen zorgen maken, maar dat is natuurlijk makkerlijker gezegd dan gedaan