Hoi allemaal, mijn man en ik zoeken wel eens filmpjes van tekenfilms ed op van toen we klein waren. Nou is er een tekenfilm die heet 'mysterious cities of gold'. Mysterious Cities of Gold Theme 720p - YouTube Ik ken het liedje vaag ergens van en krijg er een vakantie gevoel van maar geloof niet dat ik de tekenfilm zelf ken. Mijn man daarentegen verslond dit vroeger maar schijnt na rondvragen de enige te zijn die het kent. Ik ben van 1984 en hij van 1983 dus daar zal t hem niet in zitten... Dus eigenlijk meer een vraag van hem: Kent iemand dit? alvast bedankt!!
ik ken het liedje ook, het lijkt op een bekend nummer maar de serie ken ik ook niet. Wel leuk om die typische personages te zien . ik ben trouwens van 1982
wat grappig dat niemand het kent terwijl hij er echt geweldige herinneringen aan heeft. Ben benieuwd of er nog iemand komt die het wel kent.. bedankt voor het reageren dames
Ben van 74 maar herken het ook niet. Liedje klinkt wel bekend. Maar voor de rest niet. En heb best wel een sterk geheugen wat betreft de eind jaren 70 en zeker begin jaren 80. Kan je dus niet verder helpen.
mij komt het filmpje enigsinds bekend voor... ik ben van 88 maar het kan ook komen omdat de popjes zoveel lijken op aladin, heidi, nils holgerson etc haha
ja daar heb ik ook al aan gedacht, idd het is echt die stijl. Maar hij kent zelfs de namen van de figuurtjes (Esteban) Hihi.
Mmm toen verslond ik al de video van Tita Tovenaar (die m'n ouders iedere week in de videotheek huurden). Ik ben van '79 en ik ken de serie ook niet.
Heb het over begin jaren 80. Na 1985 werden ze wel populairder kan me wel herinneren dat ze toen zo ontzettend duur waren. en moet toe geven wij waren een van de laatste in de familie bijvoorbeeld die een video kochten zo rond 1987 de eerste. Net zo als een magnetron mijn pa is en was wars van nieuwe spullen haha. Die gaat al gillen als ik zeg ik koop iets online hij woord in maart 64jr dan zeg ik dat betaal ik meteen via ideaal. Hij je steekt je toch niet in de schulden he nee pa ik betaal contant haha
Ja bij ons was het anders Mijn vader had ze als hobby en we hadden zelfs niet 1 soort maar 3 soorten thuis ( Betamax, VHS en de VCC ) en daar dan weer een paar van... Die van de VCC was omkeerbaar en kon je dus nog meer opnemen Video 2000 - Wikipedia En mijn opa had een elektronicazaak en verkocht en maakte ze. Ook al in de jaren 70. Eind 70. Ha ha, je pa nog een beetje van de oude stempel
liedje doet me aan weekend denken van earth wind and fire Earth & Fire - Weekend 1980 - YouTube Dit was te zien in belgie, ben van 80, herken het wel... The Mysterious Cities Of Gold - Wikipedia edit: als hij van 83 is, dan heeft ie het waarschijnlijk op de BBC gezien.. ik herkende de grote gele vogel en het meisje..